G4Media.ro

FOTO ”Tunelurile pentru ursi„ de pe tronsonul lipsă al autostrăzii Nădlac –…

Sursa foto: Facebook / DRDP Timișoara

FOTO ”Tunelurile pentru ursi„ de pe tronsonul lipsă al autostrăzii Nădlac – Sibiu /  Imagini de pe șantierul dintre Margina și Holdea / Lucrează 700 de oameni

Constructorul are mobilizați pe șantierul autostrăzii dintre localitățile Margina și Holdea peste 700 de muncitori cu 350 de utilaje. O parte dintre aceștia se concentrează, alături de constructorii bosniaci, la tuneluri, unde lucrările avansează însemnat în fiecare zi, anunță Opinia Timișoarei.

Urmărește cele mai noi producții video G4Media

- articolul continuă mai jos -

„Se lucrează din ambele părți la tunelul 1 (T1) de pe sectorul #A1 Margina – Holdea. La intrarea în galeria din stânga, abordată de echipele bosniacilor de la Euro-Asfalt, s-au forat aproape 140 de metri, iar la galeria din dreapta, realizată de echipele UMB, s-a înaintat aproape 60 de metri. Pe partea cealaltă, la ieșirea din T1, s-a realizat bolta, pe o lungime de 22 de metri.

La tunelul al doilea (T2) se lucrează la plăcile de coronament din zona portalelor și continuă lucrările la zona cut & cover.

Conform proiectului, tunelul 1 are pe un sens 415 metri, iar pe celălalt sens, 367 metri. Tunelul 2, unde se va aborda și metoda cut & cover, va avea 1985 metri pe un sens și 1825 metri pe celălalt sens.

Pe șantier se lucrează în trei schimburi, cu un total de peste 700 de oameni și circa 350 de utilaje„, transmit reprezentanții DRDP Timișoara.

Cu licitația deblocată de ministrul Transporturilor, a fost semnat contractul cu asocierea S.C. Spedition UMB S.R.L. – S.C. Tehnostrade S.R.L. – S.C. SA & PE Construct S.R.L. – EURO-ASFALT d.o.o, pentru suma de 1.826.845.634 lei fără TVA. A urmat proiectarea lucrărilor, iar vara trecută a început lucrările.

Finalizarea tronsonului lipsă din Autostrada Lugoj – Deva, de 9,13 km, este una dintre cele mai așteptate lucrări de infrastructură mare pentru vestul țării. Aceasta, în condițiile în care drumul național DN68A este cel mai tranzitat din zona, mereu aglomerat, pe care șoferii de tiruri și camioane, respectiv cei de autoturisme îl folosesc deopotrivă.

Noua bucată de autostradă va avea două ‘tuneluri pentru urși’, ce vor măsura, însumat, 2,13 km de tunel forat. Acestea vor fi formate din două galerii unidirecționale, cu platforma de 11,25 m.

Întreg segmentul Margina – Holdea, care se face cu bani europeni, trebuie să fie gata în 2026. (august 2026 finalizare lucrări/decembrie 2026 pentru decontare facturi).

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.