G4Media.ro

Facebook analizează oprirea publicităţii politice după alegerile prezidenţiale americane din 3 noiembrie,…

sursa foto: Pexels

Facebook analizează oprirea publicităţii politice după alegerile prezidenţiale americane din 3 noiembrie, pentru a preveni dezinformarea post-alegeri

Facebook analizează oprirea publicităţii politice după alegerile prezidenţiale americane din 3 noiembrie, pentru a preveni dezinformarea post-alegeri, a declarat vineri o sursă care a discutat cu reprezentanţii companiei, transmite Reuters, citată de News.ro.

Sursa a spus că Facebook a discutat cu experţi despre posibile scenarii legate de alegeri, inclusiv despre posibilitatea ca preşedintele Donald Trump să utilizeze platforma de socializare pentru a contesta rezultatele alegerilor.

Publicaţia New York Times a relatat vineri, citând surse, că directorul general al Facebook, Mark Zuckerberg, şi unii directori ai companiei discută zilnic despre cum pot fi reduse modalităţile prin care platforma poate fi folosită pentru a contesta rezultatul alegerilor, fiind discutată şi opţiunea opririi publicităţii politice după alegerile din 3 noiembrie.

Anul trecut, Twitter a interzis publicitatea politică, dar Facebook a afirmat că nu doreşte să îngrădească discursul politic.

Twitter a precizat pentru Reuters că intenţionează să prelungească politica referitoare la alegeri până la ziua inaugurării din ianuarie, iar politicile sale referitoare la dezinformare vor acoperi toate scenariile.

Purtătorul de cuvânt al Casei Albe, Judd Deere, a afirmat într-un comunicat: ”Preşedintele Trump va continua să lucreze pentru a asigura securitatea şi integritatea alegerilor”.

”Măsura prin care marile companii de tehnologie îl obstrucţionează pe preşedintele Trump nu are limite. Facebook este un site de media socială, nu un arbitru al rezultatelor alegerilor”, a afirmat purtătorul de cuvânt al campaniei Trump, Samantha Zager.

În ultimele luni, Twitter a plasat etichete de verificare a informaţiilor şi avertismente pe tweeturile preşedintelui Trump, spre deosebire de Facebook.

În luna iunie, Facebook a început să eticheteze toate postările şi reclamele legate de votare, inclusiv cele ale politicienilor, cu linkuri către informaţii oficiale.

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

6 comentarii

  1. Facebook devine constiinta globala, care discerne ce e bine si ce e rau, oamenii pot sa se relaxeze, sa munceasca pentru propasirea natiunii, dar in niciun caz nu trebuie sa isi formuleze ideile proprii.
    Cred ca vine sfarsitul pentru retelele astea de socializare.

    • * Cand or baga butonul de ‘dislike’ in perfecta concordanta cu cel de ‘like’ (size, position etc.) or fi la 0.00001% din ce ar trebui sa faca si cum sa fie. (Pt. ca oamenii au nevoie si de feedback negativ pt. a evolua, in special toate zdrentele care se cred sexy cu slana reflectata in oglinda, ar fi swarm-uri de dislikeri si evreul stie asta… — nu numai pt. zdrente dar si pt. ‘liderii politici’, in special pt. ei).

      Pana atunci, sa speram ca ajunge https://akasha.world/ ce trebuie …

      https://ipfs.io/

  2. Facebook a ajuns Ministerul Adevarului, cantina gandirii unde ti se serveste „ce trebuie”, nu ce vrei tu.

  3. Înțeleg că dezinformarea pre-alegeri nu e o problemă.

  4. *nu ma luati

    **BOR Universal Laic