G4Media.ro

Facebook analizează oprirea publicităţii politice după alegerile prezidenţiale americane din 3 noiembrie,…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

6 comentarii

  1. Facebook devine constiinta globala, care discerne ce e bine si ce e rau, oamenii pot sa se relaxeze, sa munceasca pentru propasirea natiunii, dar in niciun caz nu trebuie sa isi formuleze ideile proprii.
    Cred ca vine sfarsitul pentru retelele astea de socializare.

    • * Cand or baga butonul de ‘dislike’ in perfecta concordanta cu cel de ‘like’ (size, position etc.) or fi la 0.00001% din ce ar trebui sa faca si cum sa fie. (Pt. ca oamenii au nevoie si de feedback negativ pt. a evolua, in special toate zdrentele care se cred sexy cu slana reflectata in oglinda, ar fi swarm-uri de dislikeri si evreul stie asta… — nu numai pt. zdrente dar si pt. ‘liderii politici’, in special pt. ei).

      Pana atunci, sa speram ca ajunge https://akasha.world/ ce trebuie …

      https://ipfs.io/

  2. Facebook a ajuns Ministerul Adevarului, cantina gandirii unde ti se serveste „ce trebuie”, nu ce vrei tu.

  3. Înțeleg că dezinformarea pre-alegeri nu e o problemă.

  4. *nu ma luati

    **BOR Universal Laic