G4Media.ro

Evaluarea Națională 2020: Cel mai mic procent de elevi cu note sub…

sursa foto: Pexels/ Andrea Piacquadio

Evaluarea Națională 2020: Cel mai mic procent de elevi cu note sub 5 la Matematică, din ultimii 5 ani, atât la sat cât și la oraș

În ultimii 5 ani cel mai mic procent de elevi, absolvenți de clasa a VIII-a, care au luat sub nota 5 la Matematică a fost înregistrat la Evaluarea Națională 2020. Este vorba despre 29,84% dintre elevii participanți la examen, potrivit unei analize Edupedu.ro.

Pe medii de rezidență, deși o serie de organizații și publicații au semnalat faptul că în mediul rural 46,3% dintre elevi nu au luat măcar nota 5 la matematică, de fapt procentul este unul cu aproape 9 puncte (8,84) mai mic decât cel de anul trecut.

Citește analiza integrală pe Edupedu.ro

Fotografie creată de Andrea Piacquadio, de la Pexels

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

5 comentarii

  1. Pai, nu s-a spus ca au fost cele mai usoare subiecte din ultimii 5 ani?In cativa ani o sa dea doar tabla inmultirii …

  2. Ce de laude pentru un adevăr urât:subiecte extrem de usoare ca să dea bine sinistra de Anisie.
    Fără o reformă profundă, copiii români vor avea sanse din ce in ce mai putine pe piata muncii calificate. Vom rămâne „căpsunarii” Europei.

  3. Adica 0.5% din elevi au reusit dubla. In ce tari din UE se mai regaseste un procentaj asemanator? Faceti o comparatie cu Germania. Daca tot faceti jurnalism. 3% reusesc 10 la mate si 4% la romana. Fara meditatii, probabil sute de milioane de euro in minim 2 ani de meditatii, cred ca erau 0 copiii cu nota 10 la orice materie. Poate asta se doreste. O intrebare, de cand nota 5 e benchmark-ul in educatie? Va uitati pe testele PISA? Poate s-ar dori subiecte de examinare gen olimpiada internationala?

  4. la ce sistem rigid avem in Romania si la cat de inapoiat e, poate e mai bine sa nu chinuim copiii cu subiecte grele, mai ales ca memorarea unor formule nu e utila in lumea reala, unde ai toate materialele la indemana

    memorarea nu e acelasi lucru cu gandirea