G4Media.ro

Mircea Miclea, analiză dură a rezultatelor de la Evaluarea Națională 2020: Acuz…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

12 comentarii

  1. Sistemul de învățământ românesc asigură doar note, cât mai mari și fără legătură cu cunoștințele copiilor, dar bune pentru orgoliul părinților. Utilitate zero în viața reală .
    Mai asigură niște joburi călduțe, posibilitatea de a face un ban din meditații. Pentru copil nu asigură decât dezamăgiri și stres.

    • Bine punctat! Părinți bucuroși, că odraslele lor, au obtinut note de 10! Hmm! Să vedem, ce viitor vor avea acesti copii, in România noastră fără viitor! Ambiție, concurență și mândrie intre părinți, ATÂT! Învățământul românesc este la pământ și rupt de realitate! Elevii, peste ani vor ajunge la facultăți de stat, așaa zise ” foarte bune”, unde se vor lovi de tot felul de probleme, idei comuniste si masonice, de se vor da cu capul de pereți! Asta este valabil, doar pt cei care au ” cap”! Nu este suficient să fii elev de nota 10! Trebuie să ai ” cap” si să vezi realitatea așa cum este ea! Studenții buni cu adevărat, care invață pe brânci, cu ideologii și care vor să schimbe ceva in Românica, sunt dati laoparte de sistem! Asta este România noastră! Nimic nu coincide cu realitatea!

    • Are dreptate domnul profesor Mircea Miclea.! DIN cauza copacilor, nu vedem pădurea! În spatele notelor de 10,nu vedem adevărată situație din sistemul nostru de învatamant. Ne amăgim cu notele mari, dar uitam de numărul mare de elevi slab pregătiți. Sistemul romanesc de învățământ are multe nereguli, atât în instruirea, cat și în educarea copiilor.

  2. A vrut sa scrie : „Eu vreau să acuz direct și brutal clasa politică” din care am facut si inca fac parte .
    Va acuzati reciproc dar toti sunteti niste nulitati . Voi nu ati lucrat vreodata in mediu privat , nu aveti idee ce inseamna sa faci un lucru de calitate , sa supravietuiesti intr-o competitie cinstita ( excludem afacerile cu statul ) .
    Imi este scarba de voi , macar stati ca strutul cu capul in nisip si nu mai spuneti nimic. Pana nu schimbam intreaga clasa politica tara asta este fara speranta .

  3. Eu am spus ,eu am vrut , eu am facut cite ceva , voi NU. In rest o goliciune fara margini .

  4. Ba sa acuzați părinții care nu contribuie la formarea copiilor lor din punct de vedere al seriozității și a deprinderilor de munca în primii ani de scoala (munca elevului este învățătura).
    Dacă tu ca parinte nu discuți cu copilul tău, proaspăt elev (sau măcar la începutul fiecărui ciclu de învățământ) despre cât de important este sa fie atent la orele de curs, sa întrebe în clasa ce nu înțelege, sa își efectueze cel puțin temele primite, dacă nu îl controlezi (chiar dacă ești obosit, e doar copilul tău, nu?) dacă și-a făcut temele… ce mai aștepți?
    Tu ca parinte trebuie sa știi ca centrul de greutate este pe copilul tău. Nu îl dai la școală numai ca să scapi de orice răspundere în ceea ce privește formarea lui.
    E ușor sa dau vina pe societate, pe politicieni, pe pe profesori, pe conducerea scolii, pe colegii copilului etc
    Dar uiți ca în familia ta înflorește bobocul care este copilul tău. El nu trebuie sa se simtă nici neglijat, nici abandonat de către părinti.

  5. Asta-i cadru universitar !?! ca de la ministrul din el nu poti sa ceri prea mult !
    Fara cravata si cu camesa aia alba… iar mustata parca-i din telenovele …

  6. Cui ii mai pasa de fapt în tara asta de educație? este tot se aleargă după bani, iar vorba: „învăța bine ca sa ai o meserie buna și bani mulți”, e considerată caraghioasă. Copiii văd la tot pasul adolescenți ce câștigă mai mult decât ambii părinți la un loc, cu idioțenii pe YouTube, pe Instagram e plin de influenceri ce pretind că muncesc facandu-si selfie-uri și clipuri cu diverse produse. Ce stimuli pentru învățare mai au copiii? Prea putini mai sunt dispuși să muncească intelectual, iar modelele sunt și mai puține; peste tot, până și în politica sunt smecherasi care învârt bani mulți și sunt prezentați că fiind analfabeți, cu diplome furate etc. Copilul in comoditatea lui gandeste: „deci părinții mei sunt proști, depășiti….se poate și prost să câștigi bine sa ajungi o personalitate…
    Toată nația e dusa în latrină din punct de vedere educațional.

  7. Multa vorbarie pentru nimic. Teoretizari peste teoretizari, peste teoretizari. Treaba e foarte simpla:simplificati materia, reduceti numarul de ore. Elevii sunt obositi si stresati. Scoala a ajuns sa fie urata de toata lumea. Sistemul nu incurajeaza talentele, nu le ignora, le face viata grea.

    • Geniala idee. Facem doar abecedarul si aritmetica elementara pana in clasa a 8-a si copiii nu vor mai fi obositi sau stresati.

      Elena ne arata ce inseamna o minte odihnita… talent pur!

  8. o mare parte din vina o poarta si acei profesori , si nu sunt putini,slab pregatiti si dezinteresati de performanta lor in calitate de cadre didactice , vorba aceia :”timpul trece , leafa merge , noi cu drag muncim ” . In plus si sindicatele din invatamant nu au decat o singura cerere : leafa,leafa mare , mare cat se poate de mare !! Este un lider de sindicat , nistor , cred ca asa se numeste , care nu este preocupat decat de leafa, leafa cat mai mare. Nu l-am vazut preocupat de nivelul profesional mai mult decat precar al multor profesori !!!
    Mereu , cu manie proletara, cere la televiziune dor leafa, leafa , leafa, !!!! nu stiu ce specialitate are dar asa cum se comporta cred ca nu e departe de nivelul celor numiti mai sus ca putin calificati si dedicati meseriei de dascal.