G4Media.ro

Director Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti, despre activitatea de handling: Se poate merge…

Director Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti, despre activitatea de handling: Se poate merge până la rezilierea contractului

Directorul Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti (CNAB), Alexandru Ivan, a declarat, duminică, referitor la firmele de handling care nu-şi fac treaba, că se poate merge până la rezilierea contractului, luându-se în calcul această variantă. Ivan spune că s-au trimis notificări firmelor de handling cu privire la unele cerinţe minime care trebuie îndeplinite, transmite News.ro.

”Noi am avut discuţii, în ultimele două luni, cu fiecare agent de handling, le-am trimis nişte notificări şi nişte penalităţi pentru activitatea prestată. Odată cu aceste notificări le-am solicitat ca, până la jumătatea anului viitor, să-şi îmbunătăţească parcul auto, să aibă autobuze minim Euro 6, pentru siguranţa şi confortul pasagerilor, precum şi că trebuie să-şi îmbunătăţească timpii pentru procesarea bagajelor”, a declarat alexandru Ivan, duminică, într-o intervenţie la Digi 24.

Acesta a explicat că au existat plângeri din partea pasagerilor. Ivan a transmis că se poate merge până la rezilierea contractului.

”Se poate merge până la rezilierea contractului. Luăm în calcul şi această variantă. Le-am transmis nişte cerinţe minime pe care trebuie să le îndeplinească pentru a mai putea opera pe aeroport, până acum nu am primit răspuns afirmativ. În cazul în care nu vor răspunde, noi vom continua cu rezilierea contractului”, a mai declarat Ivan.

Ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, a criticat, duminică, firma de handling Globeground, la care sunt acţionari şi Compania de Aeroporturi (CNAB) şi Tarom, că nu şi-ar face eficient treaba, existând, din această cauză, întârzieri mari pe aeroportul Henri Coandă.

Într-o conferinţă de presă, Cuc a prezentat un clip în care, potrivit ministrului, se observă un angajat al firmei de handling Globeground, care aruncă neglijent nişte bagaje pe benzile de bagaje.

sursa foto: Facebook

Donează prin PayPal paypal icon
Donație recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Abonează-te la newsletter

4 comentarii

  1. Cei de la CNAB? Lunar fac plangeri la ei legate de companiile de handling Si de bagaje! De doi ani! Raspunsul este de fiecare data: nu e treaba noastra, ci a companiilor aeriene!

  2. Ba da de intrata firma sa lucreze la aeroport cum a intrat cu ce relati si ce japaga

  3. Credeti ca in alte parti se manipuleaza altfel bagajele ?

    Aici alta e „afacerea”…

    Cine are contractate la aeroport ?

  4. De 4 ori in ultimele 3 luni, am aterizat la Otopeni, aeronava a parcat la burduf, dar am fos dusi cu autobuzul. De regula noaptea. Cel putin 45 min. pierdute inutil de fiecare data.
    O rusine de nedescris….

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.