G4Media.ro

De ce sunt atât de multe Dacia Spring la mâna a doua…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

19 comentarii

  1. Articol scris fix degeaba , sunt atatea la vanzare pentru ca dupa un an iei aproximativ aceeasi bani , sau si ceva in plus , pe care trebuie sa-i dai pe una noua. Deci nu e vorba de preferinte, ci doar de specula tipic romaneasca , mai facem de o ciorba si suntem oarecum CEO, suntem deja in afaceri, am facut o combinatie .

  2. E simplu si lesne de inteles. Toate au fost cumparate prin programul RABLA, cu prima consistenta de la Statul Roman. Daca vinzi masina in primii 2 ani, trebuie sa returnezi prima la stat. Dupa 2 ani, poti vinde masina liber, fara sa mai returnezi nimic. Multe astfel de masini au fost cumparate special pentru a fi revandute. Multe au foarte putini km. Acum au fost scoase la vanzare in profit. Oamenii cer un pret mai mic decat pretul de lista, dar consistent mai mult decat au platit efectiv pe ele. Se vor vinde mai bine catre export, catre tarile europene care nu ofera prime de achizitie electric mari, precum Romania.
    Eu as cere prima inapoi la vanzare in afara Romaniei, indiferent dupa cat timp este revanduta. Statul roman a platit prima ca o masina mai putin poluanta sa circule in Romania, nu ca ea sa circule in Slovenia sau Franta. La revanzarea in Romania as lasa oamenii sa le revanda oricand, fara termen de asteptare de 2 ani.

    • ce spui tu cu 2 ani e o aberatie si un fals grosolan. Sprinul se poate vinde la 1 an de la achizitie. nu mai dezinforma!

    • Statul roman a facut o subventionare mascata . Perioada ar trebui sa fie mai mare +3 ani , ca sa nu creeze un curent de afaceristi, dar ce sa faci , astia suntem si mergem la combinatie .

    • @ionut_dobrescu: am verificat. ai dreptate. termenul este de 1 an. stiam initial ca vor sa fie 2 ani si am ramas cu cifra asta in minte. probabil apoi au decis sa fie 1 an. nu am avut intentia sa dezinformez. nu schimba ce am spus, daca e 1 an in loc de 2 ani.

  3. Un Lastun electric. Pana nu conduci o mașină electrica nimeni nu îți spune exact ce inseamna asta. Iarna la – 10 grade autonomia scade la jumătate. Vara dacă folosești AC e cam tot aia. La viteza de 110 km/h aveam aceeași poveste cu autonomia. Așadar, la ce preț plătim acuma pe energie nu mai e nicio afacere mașina electrica. În plus, nici nu e ecologica. În afara de energia hidro, eoliana sau solara, toate celelalte sunt la fel de poluante. Ce zic ecologiștii de electricitatea produsa cu cărbune? Sau cea nucleara? Așadar mașina asta se vinde pentru ca nu e rentabil sa mai conduci asa ceva la 3,5 lei/KW, cam atâta plătești dacă încarci la stațiile de incarcare

    • Ești expert în toate, un român adevărat. De ce să ne uităm și la EV-urile bune, când putem să ne batem joc de ecologiști? Ei vor ca rasa umană să nu dispară din cauza schimbărilor climatice, ce fraieri!

    • Masina e ok , daca ai asteptarile calibrate si optezi pentru o masina de oras , fara pretentii la confort . Autonomia nu e chiar asa , iarna e undeva la 160km + vreo 50 km rezerva , dar desigur avem lotul national de sanius care merge doar cu +110km/h pe gheata , oare de ce avem mortalitatea asa mare pe sosele ?

    • acelasi lucru poate fi spus despre tine gordonFraeman, iei un trend si doar cu ala inainte

  4. Urmatorul ca pret ar fi vw e-up care are:
    clima automata
    pachet de iarna: parbriz incalzit si scaune fata incalzite
    volan reglabil
    scaune fata reglabile pe inaltime
    baterie mai mare
    franare regenerativa care chiar se simte, masina poate fi condusa cu o pedala
    garantia fiabilitatii este faptul ca este cumparata de livratorii de mincare care trag de ele fara sa se strice.

  5. Deja de la 2.5 lei kw-tul mașina electrică nu mai merită, e mai ieftină chiar și una pe benzină, așa că ce vorbim aici. Mulți au luat chinezărie spring că le-a dat statu pomană bonusu și în al doilea rând a fost curentul moca. Dar deacum dragii moșului curentul e pe bani și din ce în ce mai mulți pe măsură ce crește numărul de conserve electrice.

  6. Un articol si mai multe comentarii,care fac cat un video pe You Tube,chiar mai mult !

  7. Calculați cât sute de milioane de a dat statul roman prin acea subventie. Pentru o masina 100% fabricata in China. In loc sa subventioneze cat mai mult productia interna ( de exemplu, un bonus mare pentru masini echipate cu GPL, Dacia produsa la noi ar fi fost vedeta).

  8. daca nu sesizezi ironia deja esti acolo gordoane; bine, acuma nici umorul sau ironia nu e la fel la toti

  9. daca nu sesizezi ironia deja esti acolo gordoane; bine, acuma nici umorul sau ironia nu e la fel la toti

  10. Singurul lucru care ma intereseaza din aceasta poveste este ca Dacia Spring este produsa in China. Iar eu nu cumpar masini chinezesti ca sa sponsorizez pe unii care ne vor aduce razboiul. Nu e nicio marca romaneasca indragita. Chinezii vor invata sa faca si masini bune, asa cum au invatat sa faca si telefoane si alte lucruri, dar deocamdata invata pe spinarea altora. Iar guvernul Ro sponsorizeaza cumpararea acestor masini poate din motive ecologice sau poate ca guvernul CHN sau alte guverne si-au varat coada cum o fac foarte eficient in statele in care coruptia e foarte mare. Guvernul CHN e foarte eficient la treburile astea si multi oameni care ne privesc de la televizor lucreaza intr-un fel sau altul pt ei. Chiar daca chinezii sunt f discreti. Daca cineva ar sti sa scormoneasca ar descoperi lucruri f interesante. Dar noi nu avem real institutii sa protejeze tara, noi avem doar fabrici de pensionari speciali care de aia s-au dus acolo, ca sa devina rapid oameni cu concediul platit pe viata. Platiti bine de tot. Deci Ciolacu are dreptate, „institutiile” de produs papa-rapa-zipi-tipi s-ar goli. Pt ca oamenii aia de asta sunt acolo. Sa treaca timpul pana se fac pensionari. La 45 de ani. Aici inchipuiti-va ca arunc mai multe cuvinte cu conotatie negativa.