G4Media.ro

Constructorul sectorului Biharia – Chiribiş, de pe Autostrada Transilvania, negociază pentru rezilierea…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

7 comentarii

  1. Nu sunt expert – dar un tunel nu ar trebui sa stabilizeze dealul?

  2. Statul român NU funcționează, este acaparat și ținut captiv! Băieții deștepți știu de către cine…

  3. Astia se apuca acum de Ploiesti – Buzau?!

  4. În privat, dacă o firmă îți dă țeapă, nu mai lucrezi cu ea vreodată.
    Așa ar trebui să procedeze statul, o firmă care a câștigat o licitație și nu livrează, sa nu mai poată participa 10 ani la altă licitație.

  5. Uite cum ne dăm singuri șuturi în fund. Constructorul are dreptate, dacă din studiile geo au rezultat lucrări suplimentare consistente, el nu poate face lucrarea fără suplimentarea contractului. E logic. Asta e prostia contractelor cu proiectare și execuție. Faci proiectul în detaliu și atunci nu mai ai surprize mari.

  6. S-a inventat o nouă noțiune în dreptul romanesc : rezilierea amiabilă 😀
    Dacă cei de la Asociația Pro Infrastructura aveau dreptate când afirmau că sunt îndeplinite condițiile de reziliere a contractului de către CNAIR cazul poate capătă conotații de natură penală, în măsura în care nerezilierea favorizează constructorul în celelalte licitații.
    Alt show marca CNAIR

  7. De fapt, adevarul e ca au sublicitat tocmai ca sa castige urmand sa se inteleaga pe sub mana cu cnair-ul ulterior. Ce sa vezi s-au schimbat guvernele si n-a mai tinut figura. Daca scapa mafiotul asta fara contract negativ, inseamna ca Romania e o tara bananiera