G4Media.ro

Centura ocolitoare de sud a municipiului Timişoara, realizată în proporţie de 58…

Sursa foto: Facebook / Sorin Grindeanu

Centura ocolitoare de sud a municipiului Timişoara, realizată în proporţie de 58 la sută/ DRDP: Ritmul a fost în continuare scăzut, mobilizarea insuficientă

Centura ocolitoare a municipiului Timişoara în partea de sud a oraşului este realizată în proporţie de 58%, iar ritmul de lucru este în continuare scăzut, iar mobilizarea insuficientă, precizează Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri (DRDP) Timişoara. Şoseaua va fi deschisă circulaţiei pe segmente, iar în decembrie 2023 ar trebui să fie finalizată în totalitate, conform ultimelor angajamente.

DRDP Timişoara a anunţat, miercuri, pe pagina de Facebook, care este stadiul lucrărilor la centura ocolitoare sud a municipiului Timişoara.

”Luna octombrie s-a încheiat pe şantierul variantei de ocolire Timişoara Sud cu un stadiu de realizare de aproape 58%. Ritmul a fost în continuare scăzut, mobilizarea insuficientă, fiind realizate activităţi similare pe timp îndelungat, în timp ce unele sectoare au rămas abandonate. Antreprenorul Tirrena Scavi s-a concentrat, în ultima parte a lunii octombrie, pe zona Ghiroda, unde a început montarea grinzilor peste canalul Bega şi s-a lucrat la viitorul nod rutier cu DN 6. S-a mai lucrat în zona Freidorf, la intersecţia giratorie cu str. Paul Morand, la pasajul peste DJ 591 Timişoara – Sânmihaiu Român, la pasajul de la DN 59 Timişoara – Şag şi la cel de la Giroc. Este în curs de execuţie şi procesul de relocare a liniilor electrice aeriene din zona Moşniţa Nouă şi zona Freidorf”, transmite DRDP Timişoara.

Antreprenorul care realizează această lucrare şi asunat ca primul segment să fie dat în circulaţie în mai 2023.

”Reamintim că antreprenorul şi-a asumat ca la finele lunii mai 2023 să se dea drumul la circulaţie pe sectorul Moşniţa Nouă – DN 6, la finele lunii iulie – de la intersecţia Calea Şagului până la Giroc (conexiune cu str. Trandafirilor), urmând ca în decembrie 2023 să fie dată în circulaţie în întregime, cu celelalte sectoare”, mai arată DRDP Timişoara

Prevăzut în contractul iniţial cu antreprenorul Tirrena Scavi pentru primăvara lui 2022, termenul de finalizare a centurii sud Timisoara a fost prelungit în toamna anului trecut, pentru decembrie anul acesta. Constructorul a întâmpinat probleme, a ajuns de două ori pe lista neagră a CNAIR, însă contractul nu a fost reziliat. Lucrarea va fi finalizată cel mai probabil în decembrie 2023.

În urma licitaţiei, construirea centurii de sud de la Timişoara, în lungime de 25,69 km, a fost atribuită către antreprenorul Tirrena Scavi S.P.A. Valoarea contractului este de 272.432.921,95 lei fără TVA, având finanţarea asigurată de la bugetul de stat şi din fonduri europene.

sursa: News.ro

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

5 comentarii

  1. oare de ce nu se construieste pe pamint?

    • Ca sa scapi de intersectii? E centura, trebuie sa permita ocolirea cat mai rapida a orasului, ci nu sa stai la semafoare.
      You have a brain, use it.

  2. Sa ia exemplu de la UMB.

  3. Si totusi sunt cu 58% înaintea centurii Clujului care O SĂ intre la licitație și o să schimbe bla bla ….mobilitate urbană bla bla, boc boc….

  4. Este doar fieful lui Grindeanu ….. Chiar va asteptati la un ritm mai alert ? Vorba romanului : Cum e tucu’ si pistolul !