G4Media.ro

Cătălin Drulă: Nu am găsit la minister nici un proiect tehnic pentru…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

16 comentarii

  1. Eu nu zic ca nu are dreptate. Dar in acest stil Comarnic – Brasov o sa fie gata in 2030.

    • bre, ce s a des asfaltat (umflat)

      pai nu dadea musiu asfalt la tot kartierul ca face jdemii de km ?!

      nu cumva vrea sa fie ales pe viata ka arahat ?!

      „Dacă suntem în zona montană, un ciclu de implementare a unui astfel de proiect poate să fie

      cinci, șapte, zece ani,

      de la momentul în care ai ideea că vrei să faci autostrada.”

  2. Va saboteaza Sica. Haha

    • Da’ pe tabelul cu bani cheltuiți s-a uitat?
      Sau nu conteaza. Sa nu fim razbunatori.
      Ce-a fost s-a dus, acum ne imprumutam…

  3. Tocmai ce ne-a anunțat ca nu o sa construiască nimic. Doar niște planuri pe hârtie care o sa ne coste substanțial.

    • @Ion. Pt tine o sa construiasca din cubulete si betisoare. Greu cu unii !!!

    • nu. tocmai ce a anuntat ca 1000 de km in 4 ani sunt o utopie. si asa e. ca tu ai inteles ca asta e nimic, e strict problema ta. as zice sa iti rezolvi problemele de intelegere si dupa aia sa postezi.

  4. Dar contractul cu Bechtel s-a gasit?

    • Hahahahaha-bravo!!!!! Publicul este in delir si cere bis!!!!!!

      Curat murdar coane!!!!!!!!!

      Esti tare:)))

  5. Mai cauta Drula, poate le gasesti pana in 2024…

  6. De ce ar fi proiectul tehnic la minister? El a facut licitatiile?

  7. Si care este problema, mai direct? Să înțeleg că „schițele” au fost prezentate ca „studiu de fezabilitate”, iar descoperirea domnului Drulă de acum arată că există o discrepanță între ce a raportat MTI și situația reală?
    Sigur, asta înseamnă termene de finalizare care vor depăși targetele stabilite inițial și costuri suplimentare.

    Mi se pare firesc ca motivele acestei situații nefericite să fie corect puse în cârca lipsei de eficiență pe managementul proiectelor și raportarea defectuoasă a performanței operaționale în structurile MTI, doar nu-și asumă el un istoric dezastruos din care n-a făcut parte.

  8. Cred ca e primul ministru care e chiar pasionat de ce face. Succes Catalin!

  9. De parca dupa drula se va gasi altceva.

    • Guran are o parere buna despre el.
      Faza e ca degeaba e bun daca alții fura banii in loc sa faca ceva cu/de ei

    • to’ar’su gurai si-a definit „caracterul”
      cand a decis sa-si expuna „amintirile” din postura de gurnalizd, endependent/anal-izd
      desigur ca acest lula (scursura pluzizda) incearca sa para altceva decat poate
      oricare fiinta aflata-n relatie corecta cu logica elementara
      poate intelege de ce trebuie prioritizata Pitesti-Sibiu
      pt celelalte abureli otostradale …
      ce-ar fi sa se puna o taxa de contributivitate
      pt toti detinatorii de imobile/terenuri din zona „de-enteres” comarnic-brasov?