G4Media.ro

Capcana numerelor mari. Despre examene, note mici și oameni de stat

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

1 comentariu

  1. Doamna care a semnat acest capitol nu e departe ca mod de intelegere de doamna Andronescu.
    Folosirea termenului de ,,copil” e improprie in multe situatii, dar asta arata logica si gradul de cultura a celor care se exprima astfel. Cand vorbim de copiii de la scoala, vorbim de elevi. Cand vorbim de copiii care au absolvit o scoala, vorbim de absolventi. Cand vorbim de cei care sa afla in unitati militare, vorbim de militari. Altfel, avem copii la scoala, copii la facultate, copii in armata. Putem vorbi deci de copii in ministere si in diverse functii publice si de copii aflati la pensie. Lipsa proprietatii termenilor e generala pentru tot felul de ,,specialisti”. Ascultati cati oameni se exprima cu ,,ca si” ca sa va dati seama cam care e nivelul. Cat despre ministrii la care doamna le-a fost purtator de cuvant, nu pot spune decat ca au fost foarte slabi, ei insisi cu probleme de logica si de exprimare undeva tot la nivelul doamnei Andronescu.
    In ce priveste bac-ul, problema e ca o catastrofa ar fi fost daca luau peste media de trecere un procent mai mare. Si cel care a fost este foarte mare daca ne gandim la nivelul la care se afla elevii scolii romanesti. Evident, in scoala avem si genii si elevi dotati si elevi normali si elevi slabi. Odata ce au fost atatea note de 10, e clar ca nivelul examenului ( cu ,,gz” si nu cu ,,cs” cum auzim la tot mai multi intelectuali) nu a fost deloc ridicat.Ba chiar se observa smecheriile facute de toti ministrii, afara de Funeriu, de a ridica artificial notele la bac.
    Doamna semnatara a articolului nu face altceva decat sa planga la fel ca doamna Andronescu si toti ceilalti comentatori, pe umerii elevilor care nu stiu materia, nu vor sa invete si nu-i intereseaza acoala.
    Sunt prea multe locuri in licee, in facultati si in scoli profesionale incat nu mai exista nicio concurenta si putini sunt interesati sa invete. Sistemul romanesc de invatamant nu are ca scop educare elevilor ci e un sistem de protectie sociala entru cadrele didactice.