G4Media.ro

ANALIZĂ Tactici identice în campaniile electorale din Republica Moldova și România: votanții…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

1 comentariu

  1. Trăim în eră tehnologică,a internetului care are drept caracteristică și purtarea comunicațiilor sub masca anonimatului și trebuie să ne obișnuim cu asta.Propaganda mincinoasă,mesajele de pe internet-asumate sau neasumate- devin parte a luptelor din campania electorală.România și Moldova sunt și ele victime ale acestor mesaje,cu public țintă principal diaspora.Aceste tactici sunt folosite în toate alegerile din Europa,SUA și alte țări din lumea civilizată.Nu ai cum să le oprești-țin de exprimare,de credință,de putere de convingere,de liberul cuvânt.Poți doar să le contracarezi,să convingi publicul,masele să nu creadă în ele uzitând la nevoie de mijloace identice.Nu atăt rușii,cât cetățenii proruși din Rep.Moldova sunt parte a ecuației și pentru cele petrecute în România.