G4Media.ro

Tu ce faci cu mașina ta diesel? ”Bonificația de mediu”, criticată dur…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

16 comentarii

  1. Eu nu ma simt inselat de vw!cand am cumparat masina nu m au interesat normele de poluare! Alte criterii au stat la baza alegerii unei masini din concernul vw!Pana una alta producatorii germani sunt cu mult inaintea altor fabricanti (ma refer la calitatea si performantele masinilor)
    Urmatoarea masina va fi tot diesel si tot germana dar probabil un oberklasse!
    Opel nu mai e de vreo 80 de ani german si cu atat mai mult acum cand e cumparat de francejii de la pejeu!

    • probabil nu ai inteles ca nemtzii au inselat o lume intreaga cu shiturile lor diesel, si au fost datzi in gat de americani! prin urmare da ti coaja diesel la casat si ia ti altceva ca sa aiba si copii tai un aer de respirat!

    • faptul ca ai platit mai mult pentru un „diesel” decat pentru un „benzinar” nu te doare la buzunar ?

    • Faci parte din categoria de „nemti” pt care orice marsavie e okay, cata vreme ies niste banuti. Cam ca si seful Siemens deunazi, care zicea ca ei nu vor boicota Arabia Saudita in lumina scandalului jurnalistului mort, chit ca toata lumea o face (macar o luna, doua). Asa gandesc multi (stiu pt ca traiesc aici).
      Poate imi explici si mie cum sunt producatorii germani mult inaintea altora cand, de ex. HDI FAP de la PSA nu este atins de problema in timp ce orice masina produsa in tara lui Goethe e practic o minciuna pe patru roti.

      Cu ajutor guvernamental (caci altfel nu merge) industria auto germana si-a facut-o singura si o merita din plin, pt ca ii iau pe toti de prosti. Uite coruptie, si uite coruptie in stil mare.

  2. ‘aide bre du te si vezi de ale tale!Toti salivati la cate o masina germana dar cand nu o aveti, dupa voi toate ‘ s coji!Au incercat si americanii sa i faca pe fabricantii germani sa piarda clienti dar culmea e ca nu le a iesit ! Asa ca repet urmatoarele masini in casa vor fi la fel ca cele d’acu’ :diesel! Nu cumpar masina pt norma de poluare !

    • asa i ca coaja ta are tdi scris pe spate? du te bay la furate ca cu mizeria aia in 12 luni nu mai ai voie sa circuli in nici un oras german? de ce oare? pt ca pana si nemtii au realizat ca au comis o! si daca te ai fi dus prin USA ai fi stiut ca aia sa pisha pe dieselul la care tu ii ridici statuie!

    • Ce masini Germane bai? Cu software de la Bosch? Asta-i renumita „ingineria Germana”? Astia nu sunt in stare sa puna un filtru de particule, sau sa faca o masina simpla electrica, ca se chinuie de 5 ani sa puna ceva pe picoare. Sunt morti, pt ca sunt prea mari sa se schimbe repede. Tine minte Kodak sau Nokia. Erau atat de mari incat au crezut ca nu-i darama nimic.

    • in germania in marile orase se pune problema interzicerii totale a dieselului; paradoxal nu: nemtii au mintit la raportari de gaze si tot ei interzic dieselul!

  3. si ai dreptate: nu am avut niciodata diesel si nici nu o sa mi cumpar si poti fi sigur ca am avut masini mai tari decat shitul tau de tdi de 90cp! sa vezi ca vii in jermania si il lasi la vama ca nu vei putea trece cu el la granita. poti sa cresti gaini in vw tau turboadiesel!

    • Esti tare ma,ma apuca plansul ca am doar un Logan pe benzina. Ce super masina ai daca nu te doare gura. Poti spune orice: Ferrari,Porsche, Bentley sau Rolls Royce. Nu am cum sa te verificat. Deci clanta mai mica!

    • si eu am nissannpe benzina: si cand am sa cresc mare am sa scriu pe el tdi!

    • Da’ ce te face sa crezi ca toata lumea are masini sh si de nouaj’ de cai?Cred ca te ai uitat la filme netraduse! De unde ai tras tu concluzia ca nu mai poti intra cu diesel in Germania?In orase sunt cateva Umwelt zone si cam atât!
      Da’ vorbim din auzite!Dieselul o sa ramana in continuare cautat!

  4. O dau dracului, ca oricum n-o mai pot intretine.

  5. in sfarsit unul care recunoaste ca turbina, filtrul de particule si alte mizerii adunate la revizie ar fi aceleasi sau mai mari decat costurile cu un benzinar! stai linistit Marcele ca am intuit umorul englezesc, dar poti si tu sa ti dai dieselul la rabla, ca poate mai pui ceva si iti iei un logan 1.2 benzina in 3 pistoane. dar nu mai are sigla tdi pe portbagai si nu da bine la gagici 🙂

  6. Cand pleaca Tdi-ul euro 4, 5, 6 de la semafor închid venrilatia loganului. Ieri am condua un VW pas sat 1.4 cu 154 cp benzina. Nu se compara cu niciun diesel.
    Dieselul produce hidrocarburi cancerigene in gazele de ardere, daca nu stiati puneti manuale o carte de motoare si studiați comparatia compozitie gazelor de ardere dintre mai si mac, se stie de decenii dar nu o va spune niciun fabricant.

  7. Aia care au descoperit că dieselurile germane au softurile pt. a ascunde poluarea mai mare în traficul normal, nu sunt din aceiași tara in care din grija fata de mediu, fluviul Colorado dispare cu vreo 160 km înainte de vărsarea in mare ? Ipocrizie americana.