G4Media.ro

„Șaorma cu frișcă”, oferta Radio România în 2021, un post cu o…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

24 comentarii

  1. Cati angajati? 1.800? Cred ca e o greseala. Poate 180.

  2. Dnul Popescu s-a plimbat degeaba, adică, nu degeaba, a primit salariu, atâtea luni de zile. Practic, ne-a spus ceea ce putea să ne spună într-o săptămână ascultând și citind știrile de pe siteurile lor.

    • Dacă e să se facă economii, eliberând fonduri pentru primari, şi să se transmită doar ce vrea clientul, Radio România Cultural şi Radio România Muzical riscă să fie desfiinţate, cum a păţit-o pe vecie şi TVR Cultural, ţara fiind şi azi în curs de educare.

  3. Fain articol!

  4. Romanilor le plac „lucrurile vechi”, precum PSD si PNL, dar si legislatia tarii. Va place stagnarea, asta va doriti.

    • Daaaa, cel mai bine e să muncim ca-n comunism dar sa trăim ca-n capitalism ! 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  5. Îmi aduc aminte, eram în liceu, aveam ore dimineața și de multe ori rămâneam îmbrăcat pe hol ca să-l ascult pe Paul Grigoriu la marinal.
    Mai devreme, pe vremea lui Ceaușescu, era o oră de dedicații muzicale apoi 2-3 ore de răspundem ascultătorilor, între care și o rubrică de limba română (Alexandru Graur). Apoi seara, pe la 7, era povestea pentru copii, pe care o ascult și acum, la 50+ de ani. Apoi emisiune de analiză politică internațională. Acum seara e sport și muzică. Sport la greu, muzică la greu. Componenta educațională lipsește complet. Sunt tot felul de trepăduși care invită tot felul de oameni mari (politicieni, artiști, actori, profesori) și nu știu cum să facă să-i mai pupe în dos.
    Ascult și postul național german de radio și acolo e fix invers: numai și numai analize: politice, artistice, culturale, foarte puțină muzică. Adică, la un moment dat, noaptea târziu, au despicat firul în patru pe tema muzicii hip-hop, dar ca la carte, cu informații, istorie, argumente pro și contra, invitați artiști de gen dar și muzicieni clasici, comparații etc.

  6. Poate și în scădere, poate că pe ici pe colo și îmbătrânit (postul de radio)..

    Dar poate și inexistentă.
    Audiența, că despre ea este vorba.
    Ideea e că pe de o parte informația s-a înmulțit; dar și media /toate.

    Și s-a înmulțit atât informația în sine cât și „forma de înmulțire” (cumva de genul ‘cu exponent la exponent’ adică ceva mai mult decât doar exponențial).

    Prin urmare, pe de o parte există deja o piață supra-saturată – strict vorbind în materie de informație/media, pe de altă parte însă, este factorul cerere-ofertă.

    Care la acest tip de posturi de radio „cu tradiție” poate să coste enorm, emițătorul, sau cum să-l numim, tocmai pentru că rămâne neadaptat cererii – lumea fiind (a intrat în această stare din 9/11) fiind într-o schimbare accelerată.. și nu doar accelerată ci și dramatică – postul nu mai poate satisface „nevoia” din interiorul celor ce ascultă, dat fiind că de regulă, pe astfel de posturi se cam păstrează „un șablon” al difuzării informației. (N-ai să vezi/auzi de pildă informații de genul celor „tari” fe pe Internet – cum ar fi site-uri cu conținut extrem, etc).

    Pe scurt – nevoia interioară a audienței nu mai poate fi satisfăcută în mod real, obiectiv de postul cu tentă clasică tocmai pentru că asta era valabil în vremea „de pace”; or omenirea a intrat într-un soi de război cu ea însăși și nu numai..

  7. pe mine m-a socat bugetul anual de la radio… 80 de milioane??? de euro??? liviu popescu e un tip foarte ok, il cunosc personal, desi nu l-am mai intalnit de ani de zile, stiu ca nu bate campii si are cele mai bune intentii.

  8. Radio Romania A ctualitati si Radio Romania Cultural s-au deprofesionalizat si lichelizat aparatului de propaganda infractional din varful statului dar mai scapa si lucruri bune printre randuri.

  9. Am o singura curiozitate: ar mai fi spus aceleasi lucruri daca azi era inca in functie?

  10. Da’ mai are ascultători???🤣🤣🤣
    Celor de la țară după o zi in soare nu cred că le mai arde de ăștia! S-au emancipat și ei cu feisbuci și cu „Adela” și „Vulpița” !
    Aaa,am și eu coleg care asculta la serviciu RRA ,după ce îl schimb,mut și postul pe Europa FM !
    Deh ! Deși sunt trecut de 45 de ani, nu sunt atât de nostalgic după vremurile când erau doar ăștia și ridicau osanale conducătorilor multiubiți !
    Din partea nici o pagubă sa-i și închidă ! Poate că aș mai rămânea cu ceva mărunțiș în buzunar!

    • Aoleu, EuropaFM ai zis? E ceva horror! Atata propaganda progresista/userista nu mai vezi nicaieri, poate doar la DigiFM la Mandruta. RRA chiar daca e mai imbatranit ramane totusi obiectiv. Recomand Guerrilla!

    • Vezi că dai din casă….!
      Toată ziua asculți ieuropa fm,…..!

  11. Radio România are emisiuni de calitate, ton echilibrat, nu e o mizerie de radio comercial gen zu. Și nu va fi așa ceva, fiind un radio public nu va difuza numai 10 piese pe zi, în rotație de te face sa vomiți.
    Ascultați numai 2 emisiuni. Muzica și Radio sâmbătă seara și Psihologul muzical vineri noaptea. Cultura muzicala cat zece radiouri comerciale la un loc.

    • Perfect de acord! Nu Radio România este problema ci incultura românilor care a ajuns la un nivel alarmant. Nouă ne place scandalul și emisiunile de can-can, lucru dovedit de audiențele unor emisiuni care sfidează bunul simț și promovează incultura și prostia.

  12. De ce nu mentionati si situatia formatiilor muzicale din cadrul radioului, care desi aduc cinste institutiei din punctul de vedere al performantei , atat national cat si international, au personalul mult subdimensionat, cele mai mici salarii din tara si sunt lasate usor usor sa se dizolve, fara investitii, fara angajati, fara salarii?

  13. Radioul nu mai e ceea ce a fost. E singurul mod de a face educație civica, culturala. Teatrul radiofonic la miezul nopții, muzica de calitate îndoielnica, știrile, astea mai salvează ceva, din ceea ce a fost. Mai nou fac reclama a3, e o rușine! Incet, încet devin oficina voiculescu! Numirile politice au distrus un mijloc de informare credibill de după 1990. Culmea prostiei, de Sf. Andrei ei transmiteau un interviu cu nu știu ce vrăjitoare… cum vindeca boli, dar nu si prostia. Oare atât au decăzut???

  14. 99% dintre cei care comentează aici nu au auzit niciodată RRC și RRM. Sunt singurele posturi care promovează cultura. Au interviuri de mare actualitate cu: scriitori, actori/regizori de teatru și film, artiști vizuali, muzicieni, oameni de știință etc. Au emisiuni dedicate: literaturii și poeziei, artelor vizuale, cercetării științifice, muzicii contemporane, dansului etc.
    Asculți RRC și RRM și ai habar cine au fost: Puccini, Verdi, Gluck, Enescu, Mascagnani, Satie, Miles Davis, Pat Martino, Bob Dilan, Steely Dan, Velvet Underground, Howlin Wolf, Jefferson Airplane etc.
    Nu poți să-i mulțumești pe toți. Verificați acel sondaj de consum cultural care se face anual și veți înțelege de ce doar o mica proporție asculta RRC și RRM.
    Aceste posturi au un public fidel, dedicat care știu exact ce cauta. Ar fi o pierdere foarte mare dacă ar dispărea astfel de posturi sau dacă conținutul lor ar fi înlocuit cu chestiuni de ordin comercial. Într-o tara normala ar trebui sa existe alternative pentru toată lumea nu uniformizare prin promovarea consumismului.
    Orice om cu scaun la cap știe ca nu audienta este cea care asigura calitatea. Ba dimpotrivă.
    Vă doresc muta înțelepciune

  15. Bugetul este 80 de milioane dar mai bine de jumatate sunt pentru SNR – adica pentru relee … IMPORTANT DE MENTIONAT ZIC EU !
    Pe de alta parte, salariile oamenilor care produc continut sunt de toata jena (in general 1700 – 2300 lei net) , doar cativa ”mai rasariti in fata sefilor” au salarii la nivel acceptabil dar nu extraordinar. Sunt multi angajati ? Probabil ca da, la nivel TESA sau angajati de Noul Serif si sa nu uitam si de orchestrele radio care sunt incluse in aceeasi oala. Dar realitatea este alta fiindca este mare lipsa de personal in zona de emisie, colectare si realizare de informatii … din mai multe motive cum ar fi salarizarea, lipsa de predictibilitate in ceea ce priveste planul de cariera, etc …
    La fiecare schimbare de mandat se aplica o alta strategie care nu are absolut nicio legatura cu directia reala a pietei media actuale. Mai ales ca fiecare nou Presedinte este numit pe criterii politice si in general nu are nici cea mai vaga idee la ce se inhama. In plus nu mai comparati audientele SRR cu posturile private fiindca este imposibil sa intri in competitie cu o societate comerciala care ofera premii foarte mari ascultatorilor, isi modeleaza continutul pe ”hahaiala” cand doreste, nu are obligatia de a difuza emisiuni politice, pentru minoritati, pentru armata, de cultura, etc … Asadar este irelevanta aceasta perspectiva a comparatiilor intre statiile de radio sau TV de stat si cele private. Amin !

  16. Liviu Popescu, 1 noiembrie 2021 : „Azi Radio Romania implineste 93 de ani. Merita mai multa consideratie intr-o astfel de zi. Noroc cu cei peste 1.800 de angajati ai sai, in fata carora ma inclin. Sunt multe firme private care investesc milioane anual si nu obtin un asemenea atasament.”
    Apreciem „consecvența”. 😜