G4Media.ro

Primarii de sector propun Consiliului General al Municipiului Bucureşti creşterea taxelor de…

sursa foto: G4Media

Primarii de sector propun Consiliului General al Municipiului Bucureşti creşterea taxelor de parcare

Primarii de sector propun Consiliului General al Municipiului Bucureşti (CGMB) creşterea taxelor de parcare, considerând că responsabilitatea de a deţine o maşină trebuie să fie însoţită de o contribuţie corectă la bugetele autorităţilor locale, care să permită dezvoltarea de servicii de parcare decente, relatează Agerpres,

Azi am semnat, alături de toţi primarii de sector, o scrisoare prin care solicităm Consiliului General să ia în considerare creşterea taxelor de parcare la nivelul discutat anterior: 600 lei zona A, 500 lei zona B, 400 lei zona C, 300 lei zona D. Nu mai putem închiria spaţiul public, al tuturor, pe preţuri de nimic„, a scris primarul Sectorului 2, Radu Mihaiu, miercuri, pe Facebook.

Postarea sa este însoţită de documentul adresat CGMB pe această temă în care primarii de sector amintesc că, în prezent, se află în dezbatere publică, la nivelul primăriei Municipiului Bucureşti, proiectul de hotărâre privind stabilirea nivelurilor impozitelor şi taxelor locale în municipiul Bucureşti începând cu anul 2022.

„Ca răspuns la nevoile comunităţilor pe care le reprezentăm, noi intenţionăm să ne implicăm activ în a găsi soluţii şi realiza proiecte care să elibereze trotuarele şi spaţiile verzi de maşini şi să sistematizăm parcările de reşedinţă din oraşul nostru prin construirea de parcări, în special pe verticală, parcări inteligente şi, acolo unde spaţiul o permite, parcări la principalele intrări din Bucureşti. Pentru acesta este nevoie de fonduri, astfel încât responsabilitatea de a deţine o maşină să fie însoţită de o contribuţie corectă la bugetele primăriilor de sectoare care să ne permită dezvoltarea de servicii de parcare decente. Actuala taxă este mult sub nivelul taxelor din capitalele Uniunii Europene”, arată scrisoarea.

Primarii de sector propun CGMB să fie de acord cu majorarea taxei de parcare de reşedinţă la sumele de: 300 de lei pentru un an în zona D, 400 de lei pe an pentru zona C, 500 de lei pentru un an în zona B şi 600 de lei pe an în zona A.

Sursa foto: G4Media.ro

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

12 comentarii

  1. Dar si cresterea impozitelor auto, sunt prea multe autoturisme in Bucuresti

  2. 👎Ba se poate.

  3. Jos cu parlitii care isi plimba fundul in cazane fiindca au senzatia ca e sub demnitatea lor sa ia autobuzul, metroul sau bicicleta!

    Doar ca aveti grija, sunt multi, guralivi, fomisti, egoisti, tupeisti, scandalagii si nu renunta usor! O sa va toace din toate partile.

  4. chiar si asa tot e putin. 400 lei/an? adica 34 lei/luna? adica 1 leu/zi parcare? Intr-o capitala europeana? si pentru 1 leui/zi sa poti parca oprice rabla? e o gluma? Oameni buni..treziti-va. taxati la puterea motorului si la volumul de noxe. poluatorul trebuie sa plateasca. asta e legea oriune. la polul opus, cei cu electrice sa plateasca minim. evident ca nu 1 leu/zi. dar un 20 bani/ora adica 4,8 lei /zi mi se pare OK. 1 euro/zi mi se pare minimum

    • Tu poți să plătești 5 lei pe zi că ți se pare ok. Noi ceilalți plătim 1leu că așa ni se pare noua că e ok.

  5. Daca ar veni impreuna cu reformarea Politiei Rutiere si a reglementarii amendarii de catre Politia Locala a soferilor care nu sunt prezenti la masina parcata ilegal…

  6. Având în vedere criza de locuri de parcare eu ar trebui desființate locurile „rezervate”.
    De asemenea autoritățile ar trebui sa vina cu planuri clare în ceea ce privește noi parcări publice în București.

  7. Pe ce te bazezi când spui asta?

  8. Deci, cica diferența de bani ar intra la crearea de noi locuri parcare. Ok…
    Doar ca tot primăriile de sector IROSESC BANII pe stalpi pe care atarna semne de circulație intre blocuri, care raman acoperite cu saci de gunoi pentru 1-2 ani, ca apoi sa fie dati jos (oricum, incurcau circulația si te bagau pe contrasens). Insa marcaje si pe jos, si pe sus, se decontează.

    Asa ca… nu prea cred ca banii in plus vor ajunge la locuri de parcare. Nici macar la cumpararea unor balansoare noi pentru locurile de joaca. Sau la montarea de borduri la nivelul carosabilului la trecerile de pietoni.
    Sa mai zic de gropile cu apa că n-avem canalizare functionala?

  9. Mariți si impozitul pe cladiri tot de 10 ori , să fie și acesta la nivelul țărilor occidentale.
    Hai că mai aveți doar 3 ani de stat la primărie.

  10. Și cu cei care ocupă abuziv trotuarul și mai și zic ca acolo e loculor de en ani ce faceți?