G4Media.ro

Nicuşor Dan: Așteptăm Primăria Sectorului 4 să vină cu toată documentația pentru…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

3 comentarii

  1. Practica inginerească în toată lumea asta este aceea că un râu curge pe o albie formată la nivelul terenului, iar drumul traversează albia pe un pod care are intradosul la o înălțime mai mare decât nivelul normal al apei pentru a se putea transporta viiturile. În zona pasajului Unirii e exact invers. Obligă râul să coboare de la nivelul terenului să treacă pe din el și să iasă dincolo. Pe principiul vaselor comunicante, dar asta este o construcție împotriva naturii. Știu autoritățile locale care ar fi fost pericolul dacă ploaia generată de ciclonul Boris cădea în București, ce se întâmpla cu pasajul și galeriile de metrou din cauza acestui pasaj rutier subteran? Printre cei puțini care au înțeles pericolul sunt și niște hidrotehnicieni cooptați prin servicii. De-aia s-au și pornit acțiunea de refacere, fiindcă altfel ar fi rămas la fel ca după prima expertiză din 2004 când tot la risc s fost declarat planșeul. Dar ce face primarul dacă pică o grindă și blochează cursul râului iar cei de la Ape nu mai au capacitatea de retenție în Lacul Morii și caseta de ape uzate nu poate prelua debitul râului?

    • Primarul spune doar că nu pe toată lungimea planșeului este pericol iminent. Că nu trebuie blocat tot nodul pentru reparații care se por face diferențiat.
      Între meseriașul Nicușor și gargaragiul Baluță înclin să cred că primul știe mai bine să evalueze riscul (și nu mă refer la riscul politic)

  2. Corecție: Obligă râul să coboare de la nivelul terenului să treacă pe SUB el (pe sub galeria pasajului rutier subteran) și să iasă dincolo de acesta. Pe principiul vaselor comunicante,