G4Media.ro

Ministrul Mediului: Sunt optimist că vom găsi soluţii ca valoarea voucherului „Rabla…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

2 comentarii

  1. In conditiile in care vechimea parcului creste constant, par a fi bani aruncati (mai ales ca o parte importanta nu se intoarce in economia nationala). Mai ales in cazul electricelor, care sunt toate importate. Trimitem oameni in somaj, dar dam bani la chinezi pentru electrice fiindca sunt cele mai ieftine (domnule ministru, nu puteti sa puneti bonificatie pt vehiculele produse in RO in raport cu cele produse in alte state UE fiindca sunteti intr-o piata interna unic, daca nu ati aflat inca sau nu intelegeti ce inseamna). Ar trebui sa se acorde acest tichet pentru categorii de autoturisme care se fabrica si in RO si cu prag de pret, astfel incat sa existe un avantaj legal pentru autoturismele din RO (de ex. clasice 20.000 euro, hibride 25.000 euro, hibride plug-in 30.000).

  2. In conditiile in care vechimea parcului creste constant, par a fi bani aruncati (mai ales ca o parte importanta nu se intoarce in economia nationala). Mai ales in cazul electricelor, care sunt toate importate. Trimitem oameni in somaj, dar dam bani la chinezi pentru electrice fiindca sunt cele mai ieftine (domnule ministru, nu puteti sa puneti bonificatie pt vehiculele produse in RO in raport cu cele produse in alte state UE fiindca sunteti intr-o piata interna unic, daca nu ati aflat inca sau nu intelegeti ce inseamna). Ar trebui sa se acorde acest tichet pentru categorii de autoturisme care se fabrica si in RO si cu prag de pret, astfel incat sa existe un avantaj legal pentru autoturismele din RO (de ex. clasice 20.000 euro, hibride 25.000 euro, hibride plug-in 30.000).