G4Media.ro

Ministrul Cadariu anunță o campanie de 100.000 de euro pentru promovarea destinațiilor…

sursa foto: Cristian Andrei Leonte/ Info Sud-Est

Ministrul Cadariu anunță o campanie de 100.000 de euro pentru promovarea destinațiilor turistice din România: ”Nu putem să nu constatăm că după doi ani de concedii în România, sunt dornici să călătorească în străinătate”

Ministrul Turismului, Daniel Cadariu, afirmă, joi seară, că, până la 30 iunie, numărul turiştilor de pe litoral a crescut cu 35%, iar datele până la finalul anului arată un trend crescător. Ministrul a precizat că se lucrează la o campanie naţională de promovare a destinaţiilor interne, valoarea contratului fiind de 100.000 de euro.

”Până la 30 iunie, numărul turiştilor de pe litoral a crescut cu 35%. Dacă anul trecut, în aceeaşi perioadă, au fost aproximativ 200.000 de turişti, în prima jumătate a acestui an au fost 267.000 de turişti”, a afirmat, joi seară, la Digi 24, ministrul Tuismului.

Acesta a precizat că trendul trebuie confirmat de datele oficiale până la finalul anului, dar există speranţe că acesta se va menţine.

Întrebat dacă există vreun plan pentru ca cel puţin o parte dintre cele 6 miliarde de euro cheltuite anul acesta de români pe vacanţe în străinătate să rămână în ţară, ministrul a afirmat: ”Fără discuţie, fără discuţie, încercăm să adoptăm tot felul de măsuri care să încurajeze (…) Pe de altă parte, să nu uităm, ne aflăm în momentul în care am trecut de 2 ani de pandemie. Nu putem să nu constatăm că românii îşi doresc, după 2 ani de zile de petrecut concedii în România, atât cât s-a putut şi cât restricţiile le-au permis, sunt dornici să călătorească în străinătate”.

Ministrul a precizat că, în primul rând, se are în vedere o activitate de promovare a obiectivelor, a destinaţiilor turistice din România, la nivel national

”În primul rând, una din aceste acţiuni prevede o achiziţie publică pentru a dezvolta platforma ministerului România.Travel. Va fi punctul de plecare a acestei promovări. În paralel, vom apela la acea formă de promovare prin intermediul influencer-ilor”, a mai afirmat ministrul, precizând că valoarea contractului este de 100.000 de euro.

”Trebuie să ne raportăm la bugetul pe care îl avem şi e un început, având în vedere că, cel puţin în ultimii 2 ani de zile, nu s-a făcut nimic pe componenta de promovare”, a adăugat Cadariu.

sursa: News.ro

Citește și...

Donează prin PayPal paypal icon
Donație recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Abonează-te la newsletter

13 comentarii

  1. Va dau eu 100 000 de euro de sa nu mai mergeti tot restul vietii in concediu in Romania. :))

    • Vezi ca deraezi. Ia o pauza mai lunga – k 0 vacanta.
      E ok si in România – dar ce faci cu aglomerația de pe drumuri, de la obiective?
      Eu daca merg la mare vreau 10m liber in jurul meu…
      Daca merg la munte nu vreau sa aud de stresu cu urșii…
      Manastirile, cimitirele… serios?!

    • Marele dispreț al pesediștilor îmbogățiți pentru amărâți. Chiar sub Ceaușescu, în primele săptămâni de septembrie familiile cu venituri modeste apucau și ele ceva litoral. Acum nu se mai poate profita de ieftinirea cazării: începe școala lui Câmpeanu, ca să fim și noi occidentali.

  2. Daca Delta e o destinațiie turistică e normal sa platesc o taxă de pod ca sa ajung acolo cu masina personala penteu care platesc deja… TAXE!? ROMÂNIA e sau nu e UNITARĂ!?

    • Știu ca Drula nu se pricepe la taxele aatea si-mi place sal kinwi

    • @Grogu
      Zi-i lu’ m.a.ta ca are cele mai mici tarife la s0.pt pow.la.

    • Nu e. Pui presiune inutila pe ecosistem aruncand gunoaie si chistoace de tigara.

  3. Da, da… bani tocati pe publicitate la firmele care trebuie si care ajung on buzunarele care trebuie.
    Baaaaaaaaaaaaaah, construiti in p0w.la mea autostrazile alea, nu va mai lk.a.ka.ti pe voi atata.

  4. Bani furați de cleptocratia rusofilă de la pro0stălăi!

  5. Nu e atat nevoie de promovare cat de calitate a serviciilor la preturi corecte, de curatenie (nu numai la locutile de cazare), de faptul ca iti doresti sa vezi in jurul tau o alta mentalitate decat cea pusa pe furat si capatuiala pe termen scurt. Altfel, sa va bucurati privind distrugerea generalizata din jurul vostru, si pofta buna la mancat carne expirata de cativa ani!

  6. P.S. Iar daca totusi s-a mai si realizat cate ceva, adica largirea plajelor, ca mai aveau un pic si ramaneam fara ele, cei din turism nu au gasit decat cuvinte de nemultumire cu privire la acest lucru: ba ca e plaja prea lata si ca oamenii ca in mare in loc sa mearga la buda (exista buda? iar obiceiurile poate ca erau aceleasi chiar si cand plaja era ingust), ba ca vin oamenii si isi pun cearceafuri (pai sa lase loc clar stabilit pentru cearceafuri, ca asa ii obliga legea/contractul de concesiune pe care il platesc cu sune infime si pe baza caruia castiga enorm si sa cheme politia sa-i amendeze pe cei care isi pun cearceaful in zona de sezlonguri sau in zona de protectie adica chiar langa apa), in loc sa se bucure ca au mai mult spatiu deci pot deservi mai multi clienti deci pot castiga mai mult.

  7. MOARE HORECA