G4Media.ro

VIDEO Grevă pe Lotul 2 al Autostrăzii Sebeș-Turda. Lucrări oprite și zeci…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

8 comentarii

  1. E timpul ca noii guvernanți sa termine cu modul acesta de lucru pentru operatiuni in constructii, in sensul ca trebuie umblat la legislatie astfel incat cine a castigat o licitatie sa faca efectiv lucrarea (cu oamenii si utilajele lor), si nu sa subcontracteze altora, iar ei doar sa semneze niste hartii si sa incaseze sume imense pe degeaba. Subcontractarea sa fie doar pentru lucrari mici, aparute intamplator din cauze obiective (infrastructura nesemnalata in proiecte, fenomene de risc etc.).

    • Perfect de acord!

    • Păi și ce propui? Când Aktor căștigă un contract să mute toate utilajele din Grecia în România ca să facă treaba? Nu e vorba numai de plimbat hârtii. E vorba și de proiect tehnic, sincronizat lucrări, supervizare lucrări subcontractate, etc… Nu sunt numai hârtii de plimbat dintr-o parte în alta.

      Vrei să vină Aktor cu oameni din Grecia să-ți facă autostrada? Sau mai grav, să zicem că vor să facă o grindă de beton. Unde să o construiască? Statul nu se descurcă să plătească o singură companie, sau să facă recepția… crezi că s-ar descurca dacă ar avea 100 lucrări mai mici pentru un tronson de autostradă? Să nu începem cu aruncatul găinii moarte când se întâmpla ceva rău. Suntem campioni la așa ceva.

    • Pentru a avea autostrazi executate profesionist si la termen, este necesar sa nu mai fie date lucratorilor romani, ci executate de firmele care au castigat licitatiile , cu lucratori din tarile lor, sau din alte tari.

  2. Exact acest mod de lucru m-a facut sa parasesc domeniul constructiilor. Plati intarziate, facute uitate pentru ca mai apoi sa fii nevoit sa actionezi in instanta pentru a avea o sansa la recuperarea banilor pentru care ai lucrat.
    #JosCoruptia

    • Aici nici nu mai poate fi invocata chestia cu pretul cel mai mic. Aktor a castigat contractul de pe locul 5. Aveau bani cacalau. Unde s-au topit?

  3. La stat platile se fac dupa ce intra spagile.

  4. Știe cineva câți kilometri de autostradă avem pe piloni, mai ales în zonele cu pasaje pentru animale? Dacă se vor construi toate autostrăzile numai la rasul solului, să nu ne trezim peste ani cu aceleași probleme pe care le creează azi calea ferată transportului rutier, dar, și mai periculos, cu granițe mai impenetrabile decât cele statale!