G4Media.ro

Dezastrul de la Educație care ar fi dus la demiterea Ligiei Deca…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

6 comentarii

  1. sclavi pe plantatie

  2. Nu este corect să împărțim profesorii între cei care predau discipline importante și restul. Toți profesorii sunt importanți în ceea ce fac și își aduc contribuția la educația și dezvoltarea elevilor. Fiecare disciplină are propriul său rol în formarea elevilor, iar toate trebuie tratate cu aceeași importanță și respect.
    Împărțirea profesorilor în categorii de importanță poate crea o ierarhie nedorită și poate duce la subestimarea sau discriminarea unor profesori și discipline. În plus, unii elevi pot considera că anumite discipline sunt mai importante decât altele, ceea ce poate duce la o abordare selectivă a învățării și la o lipsă de apreciere față de disciplinele considerate „mai puțin importante”.

  3. Admiterea la liceu e introdusa pentru progeniturile specialilor. Problema pentru speciali e ca progeniturile lor sunt atat de proaste si le seamana atat de mult, incat nu au sanse sa intre la un liceu bun. Daca pentru facultate se poate aranja usor, iar dupa aceea se gaseste un loc caldut de bugetar, ministere, agentii, companii nationale, consilii de administratie etc, problema ramane la liceu, unde trebuie aranjata o admitere separat, cu subiecte propuse de profesorii liceului, cu care pot interactiona mamica si taticu. Romania educata = Romania furata.

  4. Nu pot spune ca inteleg 100% toate parerile exprimate in comentarii, ca milenial de varsta mijlocie ce sunt. Nici nu stiam ca s-a scos admiterea la liceu, la un moment dat.

    Singurul ciclu de invatamant pentru care nu am dat examen a fost cel primar. Am dat apoi examen la matematica pentru a intra la o clasa speciala gimnaziala de performanta, am dat examen la matematica si limba romana pentru a intra la liceu, am dat examen la chimie si biologie pentru a intra la facultate. M-au pregatit parintii pentru examenele de gimnaziu si liceu, fara sa fie profesori. Intrarea la facultate a fost o banalitate, fiind premiat la 6 olimpiade nationale in gimnaziu si liceu, materii la care am fost pregatit gratis ani de zile de profesori foarte dedicati, cum era in anii ‘90. Ca fost elev ce s-a concentrat a invata foarte bine ce ii place, nu vad o problema in a ‘categorisi’ materiile in importante si mai putin importante, la nivel individual (nu general). Am terminat clasa a 12-a cu un punctaj slab, ultimii 10% dintre colegii de clasa, dar nu m-a deranjat cu nimic asta sa promovez bacalaureatul. O baza bunicica la toate materiile nu poti sa nu ai, daca frecventezi scoala si nu pacanelele.

    Ca tata de 2 copii, stiu ca singurul lucru care trebuie facut corect pentru educatia lor este sa le dau exemplu bun. Ei il vor urma. Asa fac mai toti copiii. Isi admira si copie parintii. Faca ce o face idotii din parlament si guvern cu legile educatiei, parintii au in final 90% din puterea necesara in a-si calauzi copiii pe calea educationala corecta. Doar ca trebuie sa invete cu ei. E asa greu?!

  5. Carevasazică se legiferează hotia asta generalizată,cu întrarea pe usa din dos.Păi de ce sa-i mai streseze pe protagonistii „afacerii”,cand ar putea sa intre,”civilizat ,sa negocieze”pe usa din față?

  6. Materiile considerate importante beneficiază de un număr mai mare de ore de predare pe săptămână. Salarizarea fiind sub nivelul celorlalți bugetari, mai poți atrage oameni în sistem doar prin siguranța postului și numărul de zile libere. Vocația dascălului se estompează, treptat, în fața problemelor zilnice