G4Media.ro

Cosmin Peşteşan, director în cadrul ROMATSA, a fost numit director general la…

Cosmin Peşteşan, director în cadrul ROMATSA, a fost numit director general la CN Aeroporturi Bucureşti, cu pierderi de 120 de milioane de lei în 2020/ Drulă: Aeroporturile Otopeni şi Băneasa au de astăzi la conducere profesionişti

Cosmin Peşteşan, director al Direcţiei Siguranţă şi Calitate în cadrul ROMATSA, în vârstă de 39 de ani, a fost numit director general la Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti (CNAB), companie care administrează cele două aeroporturi ale Capitalei şi care în 2020 a avut pierderi de 120 de milioane de lei.

  • „Aeroporturile Otopeni şi Băneasa au de astăzi la conducere profesionişti: un nou consiliu de administraţie şi un nou director general. Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti a avut pierderi de 120 de milioane de lei anul trecut. Desigur, pandemia a afectat major veniturile companiei, dar măsurile necesare de reducere a costurilor nu au fost aplicate. În condiţiile unei reduceri a traficului şi veniturilor cu 70%, s-au acordat prime salariale de milioane de lei în 2020. Recent au apărut în spaţiul public o serie de fotografii care arătau starea deplorabilă a interiorului clădirii. I-am cerut noului director general Cosmin Peşteşan să se ocupe cu prioritate de aceste aspecte care ne fac de ruşine principala poartă de intrare aeriană în ţară”, a scris pe Facebook ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă.

Oficialul a afirmat că în noul consiliu de administraţie membrii sunt atât specialişti în aviaţie, cât şi oameni cu profil solid în business, finanţe şi audit.

  • „Prioritar pentru ei este un plan solid de dezvoltare şi finanţare a aeroportului, a noului terminal modern, care să aibă infrastructuri feroviare şi rutiere de sec. 21 integrate. Ne ţinem de promisiuni şi continuăm să ridicăm standardele în privinţa managementului companiilor de stat”, a adăugat el.

Cosmin Peşteşan este din 16 ianuarie 2020 director al Direcţiei Siguranţă şi Calitate în cadrul ROMATSA.  Tot din ianuarie 2020 este membru al Consiliului de Administraţie al Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti.

El a mai fost director general al CNAB între iulie-noiembrie 2016. A fost totodată director în cadrul Ministerului Transporturilor între noiembrie 2016 şi ianuarie 2017.

Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti (CNAB) a anunţat joi că a înregistrat în 2020 pe cele două aeroporturi pe care le administrează (Otopeni şi Băneasa) un trafic aerian de 4,46 milioane pasageri, în scădere cu aproape 70% faţă de 2019, şi 67.696 de mişcări de aeronave (aterizări şi decolări), în scădere cu 53% faţă de anul anterior.

sursa: News.ro

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

22 comentarii

  1. Ne tinem de promisiuni, adica venim si cu alte promisiuni hahaha

  2. Foarte bine, Cătălin Drula. Pana acum, directorii de aeroporturi erau niște tipi cu diplome false de studii (investigați puțin), puși sa facă bani pentru partid din comisioanele la contractele de achiziții.

  3. Privatizati aeroporturile , ca fel si TAROMul. Nu va sfiiti.
    Ca si in Grecia prin 2015-2016 unde si aia tineau la vacile acestea de muls pentru cei de la butoane- bineinteles pe pierderi.

    • Păi si-asta e absolvent de Spiru Haret, chiar in anii de glorie ai fabricii de diplome, 2006-2010. Plus o evoluție fulminantă, Spiru Haret si baști la Primaria București.

  4. Profesionisti… exact asa, ca Drula insusi! Ii gasiti CV-ul pe net. A lucrat cate un an-doi la vreo trei companii… experienta de management ioc! Da’ ne-am descurcat! Sa vedeti acum ce o sa zumzaie transporturile la Romanika! Ne amintim si de numarul enorm de km. facut de guvernul Ciolos, acolo unde domnul profesionist l-a consiliat pe Primul Ministru!

    • A fost leader / președinte al Comisiei pentru Tehnologia Informației în Parlament și Vicepreședinte USR, deci funcțiile de coordonare, organizare, planificare, control care intră sub umbrela „managementului” le-a tot îndeplinit.

      Există o probabiliate ridicată ca domnul Drulă să facă treabă bună în minister atât timp cât 1. nu se va abate de la niște principii etice de bază (și nu va repeta greșeala dlui Năsui), 2. va defini și monitoriza corect performanța în MTI + 3. va folosi un sistem de delegare bine pus la punct care să-i permită să obțină rezultate prin profesioniștii de încredere din subordine, cum este și domnul recent numit ca Director general la CN Aeroporturi Bucureşti. Pare a fi un profesionist credibil cu un CV bun + educație și experiență care se pliază pe funcția în care a fost numit.

    • @Diana Rd: te-a trimis echipa drulisto-barnista să -i creezi lu’ ăsta o imagine vandabila? Vai de fundul tău, cu tot cu absolventul vostru de Spiru Haret, faceți orice, aduceți toți turnătorii si lingaii fără studii, doar să nu propuneți oameni bazați din propriul partid, dar care nu sunt lingai de-ai conducerii. In ritmul ăsta, o să vă votați doar voi intre voi.

    • Corect, acum m-am uitat pe CVul lui Catalin Drula!
      ZERO Experienta in Management inalt, ZERO!!!
      NU a condus nimic la viata lui!
      Cand nu ai condus macar o echipa de 10 oameni a caror RESPONSABILITATE sa o ai ca Manager din toate pdv, ma intreb: CUM vei conduce un Minister?!
      Mi-amintesc de o cunostinta care dupa ’90 si-a infiintat o firma privata, un bun Inginer, firma merge bine si azi, mai are 2 asociati, s-a extins, dar el NU putea dormi in primii ANI de GRIJA Salariilor angajatilor! Cand venea ziua Salariilor, omul intra in agitatie de fiecare data, in timp a intrat in morisca asta si s-a obisnuit!
      Responsabiliatatea unui Manager e uriasa in mediul privat!

      La Stat, BANII publici vin fara griji, Statul roman ii arunca in toate partile iar cei care conduc Minsiterele NU au astfel de griji!
      Dar NU au nici cunostinte de management, „cunostintele” lor se limiteaza in mediul politic” conteaza PE CINE CUNOSC!!!
      La cursurile de management pe care le-am facut, REGULA primara a fost ca „Cel mai BUN Specialist NU e totdeauna si cel mai BUN Manager”!
      Poti sa fii inginer de TOP, dar fara nici o sansa ca Manager!!!
      Managementul e cu totul altceva decat Specializarea intr-un domeniu, Managementul e in primul rand RESPONSABILITATEA de a CONDUCE cu bune Rezultate o echipa, un grup, un Minister, e talent de A CONDUCE(Leadership!) plus MULTA Instruire in Management!
      Managementul modern se invata la Scoli inalte, pe langa talentul nativ de a CONDUCE!!!
      Individul asta e ZERO la Management inalt, ZERO!!
      Asa sunt TOTI cei cu Functii de conducere in Institutiile Statului roman, nu stiu cati au APTITUDINI si Cunostinte solide de Management performant!
      In CVurile politrucilor nostri am vazut tot soiul de Instruiri(in special la Academia de Informatii a SRI!), dar la nici unul NU am vazut Cursuri de Management, eu am facut 4 Module la CODECS la inceputul Anilor 2000!
      4 Module a cate 3 LUNI fiecare(Management competitiv + Management financiar + Mangementul timpului + Mangementul vanzarilor!!)
      Astia conduc Ministere, conduc o Tara si NU au deloc Instruire elementara in Management, cum sa aiba PERFORMANTE?!
      Conduc dupa urechea si ochii sefului de partid!!
      AZI, ca sa faci Performanta ca Manager intr-un domeniu, trebuie Educatie si Instruire inalta in management, daca nu ai asa ceva, ai Rezultate ZERO!
      Rezultate ZERO cum vedem de 30 de ANI in Romania NEPROFESIONISTA si neperformanta!

      Dar vedem si Management performant la multe Companii private ROMANESTI, mai ales in domeniul IT sau Vanzari cu tineri Manageri instruiti si performanti!!!

    • @Riri, nu sunt membra niciunui partid. Vreau doar să văd că niște profesionsiti se ocupă de eliminarea corupției din țara asta și încep reformele în sistemul public!

      USR+ au avut cel mai clar mesaj în acest sens și niciun istoric negativ la guvernare, deci le-am dat o șansă.
      Vom vedea cum performează la raportările trimestriale.
      Dvs. aruncați aiurea cu critici și în niciun caz cu soluții.

    • Doamna @Lili,  
      Reiese clar că a îndeplinit funcții de management în Comisia IT din Parlament și în USR.
      Tot din CV reiese că a fost olimpic la informatică, deci un top talent, care a intrat cu bursă la universitatea din Toronto.  Are un nivel înalt de inteligență generală cu experiență în IT, transporturi, legislație, infrastructură,, și este și un foarte bun comunicator.

      Asta este strict ce interpretez din datele existente în mediul online, nu cunosc persoana. Pe partea de caracter, etică, rezultate, să se exprime cei care-l cunosc.

      Dar dvs. de ce sunteți așa pornită împotriva lor și nu le dați o șansă? În cine să ne mai punem speranțele atunci?

      Vroiați ca ministru iarăși un dinozaur cu experiență care nu face nimic? Eu zic că unu fresh, isteț și înfipt care-i pus pe reforme are o probabilitate mai ridicată de succes.

      P.S.: ieri la comentariul de mai sus scrisesem inițial și o critică pe care am șters-o. Asta ca sa vedeți ca 50% tot gandim la fel. O repet aici:
      „Singurul lucru pe care (personal) l-aș critica puțin este că noul D.G. nu a intrat la o universitate de top din prima, ci doar la Universitatea „Spiru Haret”.  Cei care până la 19 ani sunt de top, intră la universități de top. Însă  și-a continuat serios educația după ce a absolvit facultatea deci, per ansamblu, CV-ul este ok. ”

      Sincer, cred ca în spatele alegerilor noului ministru al MTI se află motivația de a se inconjura cu oameni competenți și de încredere în funcțiile din subordine. Dacă din membrii de partid această persoană a fost cea mai calificată, este firesc ca a ales-o pe ea. Până la urmă, cred ca și un headhunter independent i-ar fi trimis CV-ul acestui domn ca să-l ia în considerare pentru funcție.

    • @Diana Rd: Dupa ce-am vazut alegerile lui Claudiu Nasui, am dubii serioase ca in USR colcaie COMPETENTA si PROFESIONALISMUL!
      Stiti ce a spus Claudiu Nasui ca sa justifice „alegerea” de trista amintire a acelei doamne turnatoare la securitate si lacatus mecanic de meseri(!), „alegere” care va ramane mereu legata de coada USR?!
      A spus asa:
      „O prioritate a zilelor acestea este organizarea ministerului, iar asta în acelaşi timp cu deblocarea schemelor de ajutor de stat aflate în derulare. Unii oameni îşi doresc să rămână în Ministerul Economiei, dar unii vor pleca. Din punct de vedere administrativ, am ca scop repar multe lucruri în minister. De aceea am căutat o persoană care să aibă experienţă în zona aceasta. Nu cunosc multă lume la stat, aşa că am căutat cât de bine am putut persoane.”
      Deci, ne spune Claudiu Nasui ca directorimea din Institutiile Statului adusa in 30 de ANI de PSD pe „criterii” cu totul altele decat COMPETENTA si PROFESIONALISMUL, e numai buna pentru el!
      Specialistii aia multi cu care se laudau cei din USR PLUS cand erau in opozitie, NU prea exista??!!!
      Raman aceiasi oameni sa conduca Institutiile Statului, lasam in continuare „dezastrul” PSDist de care vorbea Johannis!
      Ani de zile ne-au spus ca Institutiile statului trebuie profesionalizate, trebuie SCHIMBARI semnificative, iar acum pastram aceiasi sefi ca „sunt recomandati”!!!
      A-propos, stiti dna pe cine mai voia sa aduca(posibil sa o fi adus!) Claudiu Nasui la Minsiterul Economiei?!
      Uite:
      „Claudiu Năsui vrea să o aducă în Ministerul Economiei și pe fosta cumnată a lui Eugen Teodorovici – Document.
      Ministrul economiei Claudiu Năsui este decis să-și formeze echipa cu oameni de la Ministerul Finanțelor.
      Pe listă nu se afla doar Claudia Florina Prisecaru, acuzată de colaborare cu Securitatea și cunoscută ca apropiată de fostul ministru Eugen Teodorovici, ci și alte persoane de la Ministerul Finanțelor.
      Una dintre acestea este Florina Diana Costache, fosta cumnată a lui Eugen Teodorovici, potrivit informațiilor obținute de HotNews.ro.
      De altfel, Claudiu Năsui i-a transmis chiar ieri, 27 ianuarie, o adresă ministrului finanțelor Alexandru Nazare, prin care îl roagă să își dea acordul pentru transferul Florinei Diana Costache. Vezi document.
      Cine este Florina Diana Costache? Este fosta cumnată a ministrului finanțelor Eugen Teodorovici.
      HotNews.ro a scris în noiembrie 2018 că aceasta a fost numită de Teodorovici, fără concurs, prin detașare, în funcția de director general adjunct la Direcția Generală Pregătire ECOFIN și Asistență Comunitară, din cadrul Ministerului Finanțelor Publice. Anterior, ocupase funția de șef serviciu în cadrul unei direcții din cadrul Ministerului Fondurilor Europene, funcție obținută tot cu sprijinul lui Teodorovici.
      În septembrie 2019, au apărut în presă înregistrări audio ale unei discuții dintre două doamne, una presupusă a fi amanta lui Teodorovici, iar cealaltă, fosta sa cumnată.
      În aceste înregistrări se vorbea despre cum se fac ANGAJARILE la STAT, cu replici de genul „când are interes îşi ridică fusta”, iar la un moment dat, printre altele, se menționează că Teodorovici e nervos pentru că nu a putut candida la prezidențiale.
      Gruparea Gorj s-ar putea muta la Ministerul Economiei.
      Dar nu este singura persoană pe care Claudiu Năsui ar intenționa să o aducă la Ministerul Economiei prin detașare de la Ministerul Finanțelor. Ar mai fi Marius Ioan Popescu, care, așa cum scria HotNews.ro în urmă cu un an, a fost adus de la Garda Financiară Gorj de către Claudia Florina Prisecaru. O altă persoană aflată pe listă este Ion Udroiu, tot fost comisar al Gărzii Financiare Gorj. De altfel, și Claudia Florina Prisecaru tot din Gorj provine. O altă persoană care ar putea fi transferată, potrivit surselor HotNews.ro, este Lilian Zlotea, expert în cadrul serviciului achiziții publice din Ministerul Finanțelor.”

      Pai, doamna, sa intelegem ca in USR s-au terminat specialistii si sunt buni aia huliti pana acum cand PSD era la guvernare?!!!

      Cat oriveste comentariul meu de mai sus: sustin in continuare ca pentru Functiile inalte de conducere din fruntea Ministerelor e absolut important sa ajunga Manageri COMPETENTI, cu INSTRUIRE in Mangement performant, oameni care au FACUT dovada unor REALIZARI la viata lor, oameni pe care sa ii RECOMNADE Realizarile, nu numirile politice in tot soiul de functii publice!!!
      Nu stiu ce calitati manageriale are dl Drula, pentru ca NU a CONDUS nimic pana acum!!!
      Nicaieri NU a putut face dovada calitatilor MANAGERIALE pentru ca NU a condus nici o structura la viata lui!
      Sa dea Doamne Doamne sa fie exceptia care sa aiba succes!
      Dupa CVul lui, pentru mine e clar: Experienta MANAGERIALA Zero!!

      INTREBARE: Doamna, ati CONDUS vreodata o echipa, un Departament, o structura organizatorica cu ANGAJATI si cu OBIECTIVE si cu Bugete?!?!
      STITI ce inseamna sa fii Manager de succes, sa REUSESTI?!
      Va imaginati ce inseamna a CONDUCE cu succes(asta asteptam de la dl Drula, asa-i?!) un mamut de dimensiunea Minsiterului Transporturilor, cand tu nu ai Experienta in management deloc?!!
      O singura sansa are: sa se inconjoare de CONSILIERI de INCREDERE si PROFESIONISTI, ce-l asteapta acolo vai de el!

      G4media: ” O specialistă în cooperative agricole de producție a fost numită în Consiliul de Administrație de la CFR Marfă la 3 zile după ce a ajuns consilier la un șef din Guvern
      7 Septembrie 2020.
      De 6 luni, constănțeanca Elena Ghindici (33 de ani) ia decizii de care depinde soarta unei companii de importanță strategică pentru Statul Român. Pe 5 martie, Ghindici a fost numită de Ministerul Transporturilor în Consiliul de Administrație de la CFR Marfă, mandat care i-a fost prelungit de două ori – cel mai recent, până în ianuarie 2021.
      Numirea a avut loc la trei zile după ce femeia devenise consilier al consilierului de stat Virgil Guran, important lider PNL. CV-ul Elenei Ghindici arată multiple calificări: patroană a unui magazin de carne, director al unei uniuni a cooperativelor agricole de producție, angajată la Transelectrica și membru în Consiliul de Administrație al unui producător de componente de muniție. Numită în toiul celei mai mari crize.”

    • @Diana Rd: A-propos, credeti ca un „headhunter independent ar fi trimis CV-ul acestui domn” la o firma privata pentru un post similar(de Manager de Departament!), de exemplu la Dacia Renault?!!
      Credeti ca avea sanse sa ajunga DIRECT Sef Departament la DACIA Renault fara pic de Experienta manageriala?!
      Nici una!!!
      DE ce in Institutiile Statului merge iar la o firma privata FARA Experienta manageriala NU ajungi deloc DIRECT in astfel de Functii de Conducere INALTE fara Experienta manageriala?!

      Aceasta e EXPLICATIA Succesului unei mari firme din mediul privat si a ESECULUI generalizat din Institutiile Statului roman!
      Dlui Drula ii urez succes!

      A-propos, va amintiti inceputurile dlui Drula ca Minsitru:
      Spunea G4media: 24 Decembrie 2020: „Drulă reduce viteza pe autostradă: Cei 1.000 de kilometri din Programul de guvernare INCLUD şi proiecte în derulare; nu vor fi finalizaţi toţi în 4 ani/ În programul de guvernare noi avem o viziune pe 10 ani şi avem o declaraţie de intenţie pe proiecte.
      Cei 1.000 de kilometri de autostrăzi şi drumuri expres prevăzuţi în Programul de guvernare a fi realizaţi în perioada 2021 – 2024 INCLUD proiectele aflate în derulare şi NU vor fi finalizaţi toţi în 4 ani, a afirmat, joi, noul ministru al Transporturilor, Cătălin Drulă, la preluarea mandatului.
      Context: Noul Executiv îşi propune realizarea, în URMATORII 4 ani, a unui număr de 1.000 de kilometri de Autostrăzi şi drumuri expres, la care se ADAUGA 370 de kilometri de variante de ocolire – în valoare de 5,5 miliarde de lei, fără TVA, potrivit Programului de guvernare depus miercuri dimineaţa 23 Decembrie la Parlament de premierul desemnat, Florin Cîţu.”
      Exprimarea imbarligata din Programul de guvernare o sa duca la vreo 50 Km pe AN!!!

    • @Diana Rd: Doamna, uitati-va pe CVurile managerilor de frunte de la DACIA, TOTI au inceput cu functii de management de niveluri joase pana sa ajunga la functiile cele mai inalte!
      Stiti ca abia acum, in Ianuarie 2021 Dacia-Renault a numit PRIMUL Director general Roman la Dacia?!
      Dupa aproape 2 decenii un Director general roman, primul a fost imediat dupa privatizare pana in 2002 fostul Director General Dl Constantin Stroe, mult apreciat de francezi, el a fost cel care a CONVINS Renault sa vina la Dacia, pentru ca primele Audituri facute de Renault inainte de privatizare erau ingrijoratoare, dar fostul PDG al Renault, dl Louis Schweitzer a riscat, intuind potentialul Dacia si au castigat in final, Dacia fiind marca de succes, care a adus multi bani la Renault!
      Dupa Constantin Stroe, TOTI au fost francezi pana anul acesta!
      Cititi despre noul Director General al Dacia, un roman cu un CV impresionant!

  5. Nu suna rau, dar la cat timp putem astepta un raport de dl. director? 100 de zile? 1 an?

  6. A fost director la Direcția de Siguranță și Calitate ROMATSA mai puțin de o lună … informații false! numiri politice, fără legătură cu experiența sau cu competența!

    • I-ați citit CV-ul?
      Înainte de ROMATSA a fost 8 ani Manager Public în cadrul Ministerului Transporturilor, Serviciul Reglementări în Transportul Aerian. Din cei 8 ani a fost câteva luni Director General la Compania Națională “Aeroporturi București”. Are atât experiență cât și studii scurte de specialitate în domeniu.

      Sigur că și domnul care ocupa funcția de Director General înainte avea un CV bun.
      Însă în companiile de stat se practică numirile politice. Nu este o practică imorală atât timp cât persoana favorizată (datorită apartenenței la partid) este calificată pentru funcția respectivă.

    • @Diana Rd: Dna, acestea sunt NUMIRI in fucntii publice, omul bugetar de-o viata a avansat ca oricare politruc dupa ce a ajuns intr-un partid, traiasca Ciolos!
      Lasati-ma cu „competentele” cand e vorba de politruci numiti de partide!!
      E mare absolvent de Spiru Haret, daca e atat de nemaipomenit, cum de NU a absolvit Dreptul la Bucuresti, la Iasi sau Harvardul sau Oxfordul??!!!!
      Numirile politice sunt numiri politice iar mapa plina cu Diplome peste Diplome de la Spiru Haret a politrucilor NU ma convinge, dimpotriva!!
      A-propos, va recomand un CV si mai stufos: al dnei Claudia Boghicevici, fosta la PDL, actual la PNL, numita anul trecut la Curtea de Conturi anul trecut, pe un Salariu de 5000 de EURO/Luna!
      Femeia blonda, frumoasa foc, are un CV ce nu ati vazut: vreo 3 Licente, 4 Masterate si 1 Doctorat, TOATE la fabricile de diplome din Arad sau Timisoara(Vasile Goldis, preferata politrucilor cu doctorat!), desi ea de meserie e Invatatoare si TOATE acele Diplome de Licenta, masterat, doctorat, DAR ABSOLUT TOATE le-a obtinut in timp ce muncea FULL TIME(Nu a intrerupt nici o clipa muncal!)ca Invatatoare, apoi ca Inspector la Directia protectia copilului Arad, ulterior a intrat in politica si a ajuns mare Parlamentara iar acum e Auditor la Curtea de Conturi, a fost si Minsitra Muncii, NU a deschis gura niciodata, NU a lasat nimic in urma ei!
      Deci: despre de CVuri stufoase vorbim cand e vorga depsre politrucii scoliti la Spiru Haret si NUMITI politic??!!!!
      CUM de provin toti din sistemul bugetar, vreau sa vad numiri de oameni care au REALIZAT ceva in sistemul privat, ACOLO e COMPETITIE si COMPETENTA, NU in Institutiile sau in Companiile Statului Roman, unde colcaie clientelismul politic!!!

  7. pai la 39 de ani director? Cu experienta? De unde frate? O fi vreun geniu si nu stiu eu

    • Un CV tipic politrucilor: Absolvent de Drept la Spiru Haret(stralucit, nu??!!) in 2004, apoi bugetar toata viata lui, avansand vertiginos, pentru ca TRAIASCA Dacian Ciolos!!!
      In 2016, in vremea lui Ciolos, a mai fost timp de aproape 1 AN a fost Director General la Compania Națională “Aeroporturi București”, scrie CVul!
      Ce-a FACUT acolo?!
      Scrie presa: „Cosmin Pestesan a fost numit in iulie 2016 director interimar al companiei SC Aeroporturi Bucuresti SA, dupa ce, luni de zile, clanurile cu interese mafiote din Transporturi au avut mai multe tentative de puci impotriva vechii conduceri a companiei, devenita si aceasta – tot in urma rafuielilor interne -, din primavara, interimara.
      In urma articolelor din presa care au avut ecou la Guvern, asa a aflat si Dacian Ciolos despre interesele lui Borc si ale „gruparii germane”, motivate si de rapoarte ale SRI, cum bine atrageam atentia. Ciolos i-a cerut expre ministrului de atunci Dan Costescu ca la conducerea companiei sa fie numit un tanar tehnocrat care sa nu aiba niciun fel de „bube” si sa nu fi fost inregimentat in clanurile pomenite anterior. Ca atare, Sorinel Ciobanu – director interimar – a fost inlocuit de CA cu Cosmin-Catalin Pestesan, reprezentatnt in AGA, manager public in Directia Aviatie a MT.
      Pestesan insa nu s-a ridicat la asteptarile lui Dacian Ciolos, nu a facut nimic pentru revigorarea activitatii din aeroporturile Otopeni si Baneasa, ba mai mult, in cele doua luni de cand a fost investit, activitatea aeroportuara din capitala României a devenit tot mai slaba, in ciuda lunilor de concedii, in care traficul aerian este foarte crescut si cand toate aeroporturile mizeaza pe incasari maxime.
      La Otopeni si Banseasa cifrele de afaceri au scazut deja cu aprape 8% fata de situatia similara de anul trecut, iar asta in conditiile in care toata lumea evita zborurile prin aeroporturile turcesti, de cand cu puciul impotriva lui Erdogan.
      Ca atare, clanurile interlope din Transporturi, gasesc un moment prielnic pentru a-si continua planul, care ar cere si inlaturarea lui Pestesan, zilele acestuia la conducere fiind numarate, mai ales ca se va invoca interimatul acestuia.
      Interesant este ca Pestesan, desi tanar, era privit ca un specialist in domeniu, si in prima instanta angajatii din minister s-au bucurat ca prin numirea acestuia s-a pus capat manevrelor de culise, el era privit – prin prisma interventiei directe a lui Dacian Ciolos – ca un veritabil tehnocrat, care sa scoata la liman aceasta afacere.
      N-a fost sa fie asa, iar cifrele economice demonstreaza ca este o palarie pre mare pentru capul lui Pestesan.
      Conform declaratiei de avere, cum aratam intr-un articol anterior, Pestesan nu este un bogatas, detine cu sotia un apartament, un autoturism vechi din 2007, un credit de 5000 de euro si un cont cu 29.000 de lei. Pe de alta parte, din nevoie de bani probabil, pe 29 iunie 2016 a postat pe Olx, un anunt conform caruia vindea un tablou „Portret de femeie”, ulei pe panza, 40.5x25cm, semnat stanga jos cu brun Forlenza, sf.sec.XIX, cu suma de 400 de euro. Anuntul a fost retras dupa numirea in functie, fie ca a fost vandut, fie ca nu mai avea nevoie de bani! Dupa ce mafia din Transporturi va decide sacrificarea lui Pestesan, s-ar putea ca acesta sa se reintoarca la un job mai rentabil si pe care se pare ca-l stapaneste mai bine decat manageriatul aeroporturilor: vanzarea de tablouri pe Olx!”

      Gasiti CVul si Informatiile in Presa!
      Noi asteptam „minunile” de care il vede capabil USR-PLUS!!!

    • Are multa „experienta” politica, bugetar de-o viata si evident avansarea in functii NU e o problema!
      Absolvent de Drept la Spiru Haret, stralucit, nu?1
      Sau poate geniu, de la Spiru Haret!!
      Poate sa-mi spuna careva CUM de „geniile” astea pe care partidele le pun in cele mai inalte Functii in Statul roman PREFERA exclusiv facultati din seria fabricilor de diplome gen Spiru Haret, Dimitrie Cantemir, Nicolae Titulescu, Vasile Goldis, Valahia Targoviste….?!
      Nici UNUL nu e absolvent de Drept la marile Facultati de Drept de la Universitatea Bucuretsi, la Universitatea Alexandru Ioan Cuza din Iasi, nici unul, toti de la fabricile de diplome, iar majoritatea „absolventi” in timp ce munceau FULL TIME la Stat, evident, le-au venit Diplomele in plic, precum lui Orlando Teodorovici!!

  8. Să-l privatizeze….., atunci o să vedem cine și cum rămâne pe functii, că ,,patronul” nu te ține de florile mărului și nici nu te ingroapă in bani dacă nu stii să faci nimic.

    • Nu-l vor privatiza, e vaca buna de muls, ca oricare companie de stat, e loc caldut pentru clientela bine platita si mai ales pentru a pune in Consiliul de Adminsitratie trepadusii din partide sau acolitii politrucilor!!
      A-propos, stiti cine e din 2019 cu nou mandat de 4 Ani, Presedinte al Consiliului de Supraveghere la HIDROELECTRICA, adica al Consiliului de admisnitratie la HIDROELECTRICA, cea mai PROFITABILA Companie de stat din Romania?!?!
      E celebra Andreea Lambru, fost Secretar General al Guvernului pe vremea PSDragnea, celebra in povestea cu canapeaua lui Crin!
      Are un CV gol-golut, dar e frumoasa si a trecut prin viata multor politicieni influenti care au „ajutat-o”!!!
      E mare si tare, desi e vai de mama, NIMIC nu o recomanda in inaltele functii, a intrat in sistemul bugetar ca Referent la Primaria Sector 1 aprca apoi cariera de bugetar a explodat, a absolvit „celebra” Universitate Romano-Americana(si EBA a absolvit-o!) si a ajuns in cele mai banoase functii in Stat, gratie frumusetii si atractiei feminine!
      Gasiti in presa povestile cu functiile banoase in care s-a plimbat Andreea Lambru!
      Cum sa privatizezi, Companiile astea din domeniul aviatic sunt adevarate cuiburi de influenta politica si afaceri in familie!!
      Ca mai toate Companiile de stat!