G4Media.ro

Cadariu, privind brandul de ţară: Frunza lui Udrea e valabilă, dar nefolosită …

sursa foto: Ministerul Transportului

Cadariu, privind brandul de ţară: Frunza lui Udrea e valabilă, dar nefolosită  / Ar fi o nebunie să o luăm de la zero / Din păcate, conotaţia negativă a unui ministru care a fost implicat a omorât acel ceva

Brand-ul de ţară şi sigla realizate în mandatul fostului ministru al Turismului Elena Udrea sunt valabile, însă nu sunt folosite şi ar fi „o nebunie” să se ia de la zero realizarea altuia, a declarat vineri, la Braşov, ministrul Antreprenoriatului şi Turismului, Constantin-Daniel Cadariu.

„Dacă, de-a lungul timpului, ministerul – că a fost de sine stătător, că a fost agenţie, că a fost amestecat cu alte ministere – şi-ar fi făcut treaba, am fi avut deja un brand de ţară, o promovare unitară a destinaţiei România, din care să decurgă promovarea destinaţiilor regionale, locale. (…) Cu referire strict la acel brand şi acea siglă – frunza şi Grădina Carpaţilor – eu sunt pe conceptul că nu trebuie, când vii undeva – în cazul acesta să conduci un domeniu ca turismul – să tai totul şi să o iei de la zero.

Ar fi o nebunie curată să nu iei ceva la ce s-a muncit, s-au consumat bani, au fost implicaţi specialişti. Din păcate, conotaţia negativă a unui ministru care a fost implicat a omorât acel ceva. Din ce ştiu, brandul şi sigla sunt valabile, însă nu sunt folosite”, a afirmat Cadariu într-o întâlnire consultativă cu reprezentanţii autorităţilor locale şi ai mediului de afaceri din Braşov.

În context, el a menţionat că „ministrul din prima jumătate a anului trecut de la Economie, Antreprenoriat şi Turism (Claudiu Năsui – n.r.) nu a fost de acord să se dea 100 şi ceva de euro să se păstreze domeniul romanian.travel” şi că a promovat o modificare legislativă la OUG 58/1997 prin care era desfiinţată funcţia de ataşat pe turism al României în străinătate, „deşi, la momentul respectiv, pe cele 40 de posturi, nu era angajat nimeni”.

În ce priveşte promovarea externă a României, Cadariu a precizat că ministerul pe care îl conduce pregăteşte două acte normative, care vizează participarea atât la târgurile internaţionale care sunt pe lista sa, cât şi programul pentru celelalte astfel de evenimente.

Pe de altă parte, Cadariu a criticat la Braşov programul „Schi în Carpaţi”, din 2002, afirmând că, din păcate, acesta a folosit, de cele mai multe ori, „pentru a da satisfacţie unor administratori locali” şi că s-au construit prea multe pârtii de schi „acolo unde nu au ce căuta”, adăugând că, în opinia sa, cu sprijin guvernamental ar trebui realizate doar una, două sau cel mult trei domenii schiabile, care să fie incluse într-un viitor masterplan în turism.

 

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

8 comentarii

  1. Poate ar fi bine pentru analfabetul functional Cadariu s-o preia si pe autoare, acusica scapa de inchisoare, direct consiiera cu frunza. :)))))))))))))

  2. Frunza, brand de țară?
    Ce ziceți de :”Atenţie! cad țurțuri”
    „Cade tencuiala!”
    Sau: „Circula fără semnalizare!”
    ???

  3. Multi ani am dispretuit-o p-e Elena Udrea, considerând-o un prototip a tot ce este mai rău in politica românească.

    Săptămâna aceasta am fost la schi in domeniul schiabil Transalpina. Marea mi- a fost surpriza sa văd ca localnicii ii sunt recunoscători Elenei Udrea. Dacă nu ar fi fost ea sa facă atâta valva cu strategia de turism și cu deschiderea de pârtii, nimic nu s-ardo făcut.

    După plecarea ei, se mai vorbește de strategia turistică a țării? Mai exista vrei strategie?

  4. Frunza era penibila de la bun inceput (costa 10 dolari template-ul), cum ar putea sa mai fie valabila dupa atatia ani? Ce-i drept orice e penibil, e si reprezentativ pentru Romania, asa ca…

  5. Avenit la turism un nou ministru: Maria Grapini
    Elena Udrea o critică pe Maria Grapini: „Este evident pentru oricine că în calitate de ministru delegat pentru Turism nu a reuşit aproape nimic. Trec peste faptul că i-au trebuit luni de zile să înţeleagă ce se întâmplă acolo. A anunţat că renunţă la brandul acela al României, un brand făcut profesionist, de firme profesioniste şi care e finanţat pe fonduri europene. N-ai cum să renunţi la el, că vin bani europeni pentru promovarea României prin celebrul brand turistic, care conţine o frunză, că aşa ştie toată lumea. A anunţat că renunţă şi că face concursuri pe Facebook. Şi-a dat seama că nu are cum, că este finanţat din fonduri europene. A anunţat că face strategii pe turism balnear. Şi-a dat seama că sunt făcute de mine, de când eram acolo. Avem scăderi importante în turism: a scăzut numărul străinilor care au venit în România, a scăzut numărul românilor care fac turism în România.”
    https://www.rfi.ro/politic-68892-elena-udrea-grapini-nu-are-cum-s-renun-e-la-brandul-turistic-al-rom-niei

  6. Masterplanuri s-au tot facut pe bani grei si s -a ales praful peste ele. Cel mai bine pe 8 regiuni, mai multe judete sa puna resurse financiare la un loc si sa creeze domenii schiabile viabile. Cu noile ierni cu ploi si+ 10 grade C, sezonul de schi este tot mai scurt iar zapada artificiala tot mai scumpa, cere apa multa si curent electric. La noi, merge turismul de natura, caci nu avem Alpii din Austria si Elvetia pentru schi.

  7. Elena Udrea a fost un ministru capabil pe nedrept criticata si sabotata, realizarile domniei sale se vad acum!

  8. lui Udrea este nefolosita dar ce este sub frunza?…