Home » Economie » Brandurile și alegerile. Cum încurajează companiile din România mersul la vot: carte gratuită sau „pachetul electoral ca să votezi imparțial”. „Este mult mai bine să-ți faci singur gogoșile, decât să ți le vândă alții”

Brandurile și alegerile. Cum încurajează companiile din România mersul la vot: carte gratuită sau „pachetul electoral ca să votezi imparțial”. „Este mult mai bine să-ți faci singur gogoșile, decât să ți le vândă alții”

Brandurile și alegerile. Cum încurajează companiile din România mersul la vot: carte gratuită sau „pachetul electoral ca să votezi imparțial”. „Este mult mai bine să-ți faci singur gogoșile, decât să ți le vândă alții”
sursa foto: Inquam Photos/ Paul Ursachi
Ascultă articolul

Mai multe mari branduri din România încurajează mersul la vot în această duminică printr-o serie de campanii prin care oferă recompense celor care prezintă dovada votului.

Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -

Librăriile Cărturești dăruiesc o carte oricărui cetățean care arată buletinul cu mențiunea „VOTAT 2024” la casa de marcat din orice librarie Cărturești. „Ofertă valabilă pe data de 9 iunie, exclusiv în librăriile fizice, în limita stocului disponibil”, conform mesajului citat.

Citește integral pe economedia.ro

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Top Articole