Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Gigantul chinez al comerțului online Alibaba a raportat marți rezultate peste estimările analiștilor, impulsionat de investițiile în serviciile de livrare rapidă, care au atras mai mulți utilizatori către aplicațiile sale de cumpărături. În același timp, divizia de cloud a companiei a consemnat o creștere solidă, scrie Fashion Network.
Acțiunile Alibaba listate în SUA au urcat cu 2,5% în tranzacțiile dinaintea deschiderii pieței.
Pe piața chineză, competiția dintre marii retaileri pentru segmentul de „instant commerce” este acerbă, fiecare mizând pe reduceri agresive și oferte-limită pentru a-și consolida poziția.
Alibaba a profitat și de programele de înnoire a electrocasnicelor lansate de Beijing, prin care consumatorii puteau preda aparatele vechi, frigidere, televizoare și altele pentru a primi modele noi la preț redus. Această schemă se apropie însă de final, urmând să se încheie oficial pe 31 decembrie.
Pentru al doilea trimestru, Alibaba a raportat venituri de 247,8 miliarde yuani (circa 34,97 miliarde de dolari), peste prognoza medie de 242,65 miliarde yuani, potrivit datelor LSEG.
Articolul continuă mai jos
Compania a accelerat totodată investițiile în inteligență artificială, pe care o consideră motorul principal de dezvoltare pentru diviziile sale cloud și de comerț electronic, direcționând miliarde de dolari către infrastructură, dezvoltarea de modele și inovație în produse.