G4Media.ro

Asociația Pro Infrastructură, în cazul bărbatului căzut de pe autostrada Sibiu –…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

1 comentariu

  1. Este greșeală de proiectare dacă nu s-a prevăzut grătar , iar dacă s-a prevăzut și nu s-a montat , trebuiesc identificați vinovații. Spațiul dintre cele două poduri paralele nu trebuia lăsat liber .Acel spațiu trebuie închis.Dacă astfel de proiecte sunt aprobate de ue , pentru a obține un prețul mai mic , acesta ar fi o rușine,deoarece reprezintă pericole publice pentru securitatea omului.

    Proiectarea drumurilor nu trebuie lăsată la firmele de construcții care și execută drumul , ci trebuie să fie dată la firme de proiectare de drumuri.
    Firmele de construcții nu trebuie să aibă voie să modifice proiectul făcut de firma de proiectare , ci să-l execute întocmai.
    Proiectarea de drumuri trebuie să respecte norme și standarde de securitate , care să nu poată fi încălcate.

    Tot pentru siguranța circulației :
    trebuie să fie interzisă degradarea configurației geometrice a drumurilor inferioare , cât și a cursurilor de apă la intersecția cu autostrăzile, respectiv interzise acele poduri perpendiculare care se punt azi peste autostradă , sau sub ea , în cazul în care drumul intersectează autostrada la un unghi diferi de 90 de grade , la care poduri perpendiculare pe autostradă azi, drumul de rang inferior este racordat în fiecare parte printr-o porțiune de drum de forma literei S . Aceste bazaconii de S-uri , se fac doar pentru economii de bani pentru a obține podul cel mai scurt, în detrimentul securității oamenilor. Deci dacă drumul de rang inferior autostrăzii nu este perpendicular pe autostradă , se modifică azi linia dreaptă a drumui inferior prin prin acest pod perpendicular pus pe autostradă , la care se racordează , cele două capete ale drumului , de o parte și alta a autostrăzii prin niște poțiuni de drum de forma literei S .Iată cum deci, drumul dintr-o line dreptă , ajunge acum să înlocuiască un segment din acestă dreaptă în poțiune în care traversează autostrada print-o poțiune de drum cu patru curbe succesive de rază mică și în pantă de urcare și coborâre la acel pot perpendicular pe autostradă , pentru a reduce prețul în defavoare securității.
    Trebuie interzisă montarea de picioare de pod în albia râurilor , la podurile peste , râuri , deoarece azi este tehnologie pentru realizarea de structuri continuii peste râuri, la mai toate râurile din țară. Acestea ar trebui aprobate doar în cazuri cu totul deosebite și în aceste cazuri , numărul acestor picioare să fie cel minim posibil.