G4Media.ro

Asociația Metrou Ușor critică decizia Primăriei de a renunța la linia de…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

8 comentarii

  1. Ce sa mai zici , s-au rezolvat toate lipseste mindfulness.
    Unii traiesc in lumea lor paralela si nu mai scot nasul din carti..
    Cum sa aplici femeie mindfulness pe un sistem distrus de Androneasca in 30 de ani.
    Scoli cu WC in curte ,fara dotari ,programa scoara invechita bazata pe invatare mecanica si muulte cursuri.
    POate ii spune Ciolos ca a gresit tara ,aici nu e UK sau Australia ,acolo toate astea sunt rezolvate de multi ani.

    • POate-ti spune si tie cineva c-ai gresit articolul, aici se discută de altceva.
      Pies. Virgula se pune imediat dupa cuvant, urmata de un spatiu. Nu invers.

  2. Nu se poate face pod in intersectia aia, e o idee aberanta. Alte cuvinte nu isi au rostul.

  3. Deja au început lucrările la pasaj, pe partea dinspre parcul Plumbuita. Nu există autorizație de șantier, nu au nici proiectul gata, nu mai spun avize.

    Este nevoie de fluidizarea traficului în zonă, dar pasajul nu va face decât să aducă ambuteiajul pe pod, dat fiind că blocajul se formează pe Petricani, la semaforul cu autostrada și în sensul celălalt, la Delfinului, unde ditai podul se varsă într-o parcare de bloc și de piață. Mai mult, pe Colentina traficul se blochează la intersecția de la avion, unde se varsă Andronache și Gherghiței iar blocajul merge până la Obor.
    La toate acestea se mai adaugă disconfortul celor care locuiesc în blocurile cu fața spre intersecție: zgomot, noxe, priveliște, locuri de parcare și mai puține, trafic gâtuit pe străduțele dintre blocuri…
    Apoi mai este chestiunea bugetului PMB și perspectiva de a sta niște ani de zile cu un șantier care nu va aduce decât mizerie și și mai multă aglomerație.

    Primăria dă dovadă de iresponsabilitate crasă!

    • Nu mai avem specialisti, sau, daca mai avem, sunt ignorati. Dintotdeauna politicienii au ignorat specialistii.

  4. banii sunt numai pentru clientela de partid.

  5. I-as ruga pe cei din asociatia „Metrou Usor” sa-mi trimita o schita cu linia de tramvai „separata de trafic” pe tronsonul dintre sos. Colentina si bd. Lacul Tei. Iar o linie peste pasaj se poate face oricând. Exemplu: podul dintre lacuri, pe str. L. Rebreanu (sectorul 3) a fost proiectat fara linie de tramvai; când s-a facut linia (desfiintându-se spatiul verde din mijlocul strazii) s-a pus si peste pod. Si e acolo din 1970…

    • Salut, Anghel! Exemplul cu podul dintre lacuri de pe Rebreanu are cel putin o componenta majora diferita: a fost construit din start suficient de lat pentru a acomoda 3 (trei) benzi de circulatie plus trotuare. Acolo spatiul a permis realizarea ulterioara a liniei de tramvai. Pe cand in aceasta situatie, pasajul de la Dna. Ghica va avea doua benzi pe sens, fara posibilitatea tehnica de extindere pe viitor. Proiectul tramvaiului pe inelul median nu este nou. Pe inelul central (Stefan cel Mare, etc.) avem tramvai, mai nou separat de trafic, pe inelul median ar trebui sa avem metrou usor, iar pe centura teoretic ar trebui sa avem tren (S-Bahn, RER, etc.).