Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Doi antreprenori români din Iași au descoperit că nu există cântece de calitate în limba română pentru copiii lor, așa că au luat problema în propriile mâini, iar între timp au construit un univers online de personaje extrem de îndrăgite de copii nu doar români, ci din toată lumea, cu miliarde de vizualizări. Ei au povestit pentru Economedia cum au reușit să devină un brand global.
Era anul 2012, iar ieșenii Cristina și Alexandru Badan locuiau într-un apartament închiriat și conduceau o Dacia 1310. Cu doi copii mici și un viitor financiar incert, cei doi căutau constant noi oportunități. Cristina era tehnician dentar și cocheta cu comerțul online, iar Alexandru, tânăr inginer, lucra în vânzări. Dar viața lor urma să ia o turnură neașteptată.
După ce căutase pe toate platformele audio și video conținut educativ și animat pentru cei mici, nemulțumită de calitatea rezultatelor, Cristina a venit cu o idee simplă care s-a dovedit a fi apreciată de părinți și copii deopotrivă: crearea de animații care să ilustreze cântecele copilăriei.
Citește integral pe economedia.ro