G4Media.ro

Șirul accidentelor cu morți și răniți pe șoselele din România continuă /…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

12 comentarii

  1. Este foarte important sa stim regulile de circulatie dar si sanctiunile. De asemenea este bine sa stim si de unde trebuie sa ne luam informatiile. Eu de exemplu ma informez de pe https://www.i-drpciv.ro de ani de zile si nu am avut parte de sanctiuni sau alte evenimente neplacute.

  2. Cauciucuri de iarna care au indice de aderenta A sau B la suprafete umede, chiar daca sunt mai scumpe, dar ce conteaza 150-250 ron/set fata de un accident grav. Mintea lui Romanache de pe urma….

  3. Au venit stranierii cu mașini de afară și se comportă în funcție de legislație. Afară nu și-ar permite sa facă așa porcării ca legea e mult mai dură și în plus chiar se aplică.

  4. Iar mai mult decât orice, românilor trebuie să le iasă cucul autostrăzilor din cap! Nu avem trafic care să justifice autostrăzi. Concediile se fac cu avionul.

    Așa spunea Băsescu acum niște ani, pe vremea când era lins de Tapalagă et co.

    • Nea Vasily .. ai citit mãcar titlul ?! Doi morți pe autostrada A3 după ce o mașină s-a răsturnat .. Marea majoritate a românilor care merg pe autostrãzile autohtone,nici acum nu stiu cum sã le foloseascã corect si civilizat.

  5. O veste buna , selectia naturala la Valahi …

  6. Poleiul este un pericol mortal.
    Conduc din 1999,nu prea am avut accidente și totuși în 2 zile am trecut prin situații la limita din cauza poleiului.
    Prima situație a fost pe un viraj dreapta pe care îl știam bine, masina a pierdut aderenta și am intrat pe banda opusa. La 30kmh.. Din fericite mi-a făcut loc șoferul de pe sensul opus…
    A doua situație : aveam prioritate pe un drum la ieșirea din București.
    Un băiat cu un Logan nu s-a asigurat.
    Eu am frânat dar degeaba, a intrat ABS și am continuat spre el.
    L-am ratat la 5m…
    Rulam cu 50kmh, tocmai pentru ca nici eu nu aveam vizibilitate (deci nu ma bazam pe nimeni sa îmi acorde prioritate).
    Eu am învățat din astea 2 zile sa iau și mai multe masuri de precauție.
    Si nu trebuie sa ne bazam pe regulament. Nu ajuta când ești rănit grav sau mort.
    Condusul preventiv e crucial.

  7. Ce noroc pe noi ca avem un ministru competent precum Domnul Doctor Bode. Ca altfel am fi tara cu cei mai multi morti din accidente rutiere.

  8. Drumurile noastre ”reabilitate” n-au ținut cont de realitatea din țară. Puteau fi făcute puțin mai late să se lase loc și pentru o căruță sau o bicicletă. Prin sate marginea carosabilului dă direct într-un șanț cât ocazemată și în curbă. Când mergi pe acolo riști ori să cazi în șanț ori să te lovească o mașină. Pe drumurile astea mai circulă și căruțe și biciclete și copii și bătrâni, nu numai mașini …

  9. Sincer, căruțele sunt o problema majora fiindca foarte des nu au nici un fel de semnalizare. Câți dintre voi era sa faceți accident cu o căruță la noi în tara? Fiți sinceri.
    2. Multe puncte negre cu accidente de pe harta ar putea fii reproiectate astfel încât sa scadă posibilitatea unui accident cu mult in acea zona.
    3. Sa se aplice amenzile mai des
    4. Școală se șoferi sa fie mai dura, în sensul ca nu e suficient testul teoretic, trebuie niște cursuri anti-prostie și anti zmei pe șosele. Ceva psihologic cred ca ar ajuta, câteva lecții..

    E ceva incorect în ce am scris??