G4Media.ro

Trenul care a plecat din Baia Mare spre Mangalia, blocat mai mult…

Trenul care a plecat din Baia Mare spre Mangalia, blocat mai mult de o oră în gara din Jibou. Călătorii au reclamat lipsa aerului condiționat pe o căldură infernală de peste 60 de grade

Zeci de călători au rămas blocați în trenul IRN 1942 – care a plecat joi după amiază din Baia-Mare spre Mangalua – după ce locomotiva s-ar fi defectat în orașul Jibou din județul Sălaj.

Antena3 a informat că oamenii au reclamat că au fost nevoiți să aștepte într-o căldură infernală, de peste 60 de grade , fără aer condiționat și fără ca geamurile să poată fi deschise, deși au plătit bilete la clasa I.

„Suntem în vagonul ăsta la clasa I, vagon de dormit, la temperatură de cel puțin 60 de grade. Din Baia Mare a pornit la 17.50, abia acum a pornit din gara din Jibou, unde am stat vreo 40-50 de minute într-un infern… o căldură… Cod roșu de caniculă și noi stăm într-o cușcă, geamurile închise ermetic, fără perdea, fără aer condiționat. Un infern!” – a declarat una dintre călătoare, pentru Antena3.

Ulterior, locomotiva a fost schimbată şi trenul a pornit spre Mangalia, acolo unde sunt așteptați să ajungă vineri, în jurul orei 12:00.

Trenul CFR IRN 1942, Baia Mare – Mangalia face în mod normal 17 ore și 16 minute până la destinație, fiind una dintre cele mai lungi curse din România, relatează Antena3.

Sursa foto Antena3

Donează prin PayPal paypal icon
Donație recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Abonează-te la newsletter

22 comentarii

  1. Catalineee unde esti tata unde e proinfrastructura tu care faci minuni la transporturi ti a scapat cfr ul mai bine il vinzi si pe
    asta 🥴😂😂😂
    Talentat ministru eu imi doresc sa l vad presedintele plusere si asa vor fi ca trenul

    • Gata, ati gasit pe cine sa dati vina, dupa ce ati furat 30 de ani.

    • Nicusor nu esti in masura sa vorbesti de furat nici tu nici Catalin intreaba l pe el cum umbla in 2016 la compania de drumuri sa i se faca plati catre firma FelixTelecom 🥴 iti poate confirma horia nicolae inca traiesti
      Asa ca mai putifelnicule dormi in continuare nu te trezi la comand micutule troll😂😂😂

    • Mihai slugă proastă la pzdiști, Drulă e de câteva luni ministru, pzdistii au fost 25 de ani. Mai schimbă placa obositule!

  2. Dar cine se incumeta la un drum cu CFR-ul data fiind infrastructura actuala? Tot oamenii sarmani au de suferit…

  3. Căile furate Române

  4. „de peste 60 de grade”
    -daca faci gratar cu manele in tren DESCHIDE GEAMU!
    (ai cumparat bile de pe TripAdvisor ?????)

    • Daca tot nu stii ce-i ala „tren”, de ce te bagi in seama?
      Pe ce trenuri deschizi tu geamurile, tataita? Ca acum nu prea mai merg…

  5. Trebuie sa fii masochist sa mergi cu trenul pe distante asa mari in tara asta. N-am mai folosit cfr-ul de peste 10 ani si nu imi este dor.

  6. Asa este peste tot nu merge nimic bine la CFR căile ferate sunt o varza, întârzieri multe, vagoanele sunt lipsite de aer si curățenie, si tot asa. Si mereu au aceleași scuze si unii mai sunt si plini de o nesimțire crasă , 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤮🤢 ne este silă. Dar cei de la conducerea CFR nu au luat si nu iau nici o măsură. Le convine ca ei sunt bine mersi pe când călătorii nevoiți sa suporte.

  7. Multumim Drula cel mai slab ministru al transporturilor , numai gura e de el.

    • Mulțumim Miron Mitrea cel mai de seamă ministru al Transporturilor în mandatul căruia au înflorit afacerile cu microbuze în dauna CFR-ului

    • Mergeau mai bine pe rimpul lui Petrov Boangiu, sau Orban???Toti o apa si-un pamant, psd, cdr, pdl, pnl, simai nou usr, fosti cutezatori, utecisti viitoare cadre de nadejde…

    • Compari activitatea unora care au stat ani întregi la minister cu unul care nu are nici un an. Bravo !!

    • Asta este fix responsabilitatea: directorului general si a CA-ului CFR Călători, a managerilor de operațiuni si a multinaționalelor si firmelor abonate la contracte cu statul (in cazul de fata cu CFR) si platite nesimțit din bani publici sa “eficientizeze” CFR Călători.

      Mai sus menționați consuma probabil vreun 1 milion euro /an doar pentru activitatea de “management” a CFR Călători. De cealaltă parte este ministrul care este plătit cu 60.000 euro/ an si trebuie sa-și împartă timpul, in mod egal, între alte 20 de instituții similare din subordine.

      Sigur ca putea si ministrul sa numească in CA-ul CFR Călători oameni competenti si sa implementeze sisteme de control si de management al performantei, dar având in vedere ca are pe mâna un minister cu zeci de instituții mari in subordine cu +60.000 angajați si sute de proiecte majore in derulare, reformele astea interne durează…

    • Erata: “Mai-sus menționații”

  8. Ce vă mirați?!? stați liniștiți, că vor mări prețul la bilete, că si-asa le par cam mici!!!

  9. Si se mai întreabă unii politruci de ce tot românul isi cumpăra mașini la mâna a 7-a din Germania? Păi, decât cu conservele CFR, mai bine plec la mare cu un cazan nemțesc la 500 euro!

  10. Mi-ar fi fost naiba rușine , sa pun in circulație un tren din anii 70 fara AC, cu prețul la bilete de an 2021.
    Măcar să fi redus tariful biletelor că un fel de compensație.
    Praf suntem la toate, politicienii au vândut tot.
    Politica îngroapă România.

    • Bolovane, decât să vorbești in necunostinta de cauză, mai bine stai in banca ta. Trenul ăla chiar are AC, am mers si eu cu el acum o lună de la Baia Mare la București, dar dacă se strica locomotiva, de unde pușca si cureaua lată să iti dea tie AC, dacă esti analfabet tehnic?

  11. Concluzia este ca orice vacanta e bine sa inceapa cu o aventura…..

  12. daca se sufocau de ce nu au spart geamurile??

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.