G4Media.ro

Probleme la Uzina Audi din Ungaria: Va reduce numărul de angajaţi cu…

Sursa: Pexels.com

Probleme la Uzina Audi din Ungaria: Va reduce numărul de angajaţi cu contracte pe durată determinată din cauza trecerii la motoarele electrice

Uzina Audi Hungaria din orașul Gyor va limita numărul contractelor de muncă pe durată determinată, potrivit unui comunicat citat de agenţia ungară de presă MTI. Mișcarea vine pe fondul schimbărilor în procesul de producţie a tipurilor de motoare tradiţionale şi creşterii producţiei de noi motoare electrice cu o complexitate mai mică, potrivit MTI.

Aceste modificări structurale ale pieței auto au un impact asupra numărului de personal şi asupra structurii ocupării forţei de muncă. Compania se va pregăti însă pentru această nouă provocare în următorii cinci-şase ani, se arată în comunicat.

Potrivit companiei, în industria globalî auto automobile, în concernul Audi, dar şi în fabrica din Hungaria are loc un proces de trecere către electromobilitate şi digitalizare, ceea ce reprezintă noi provocări pentru companie.

Acest proces va avea impact asupra întregii industrii auto, inclusiv cea din România, unde sunt concentrați atât producători precum Dacia și Ford, dar și mii de companii furnizoare de componente.

Vânzările Audi Hungaria Zrt. au scăzut anul trecut cu 2,3%, la 7,377 miliarde de euro, faţă de anul 2017. În 2018 au fost produse 1 954 301 de motoare, cu 10 864 mai puţine decât în 2017, şi 100 000 de maşini au părăsit linia de producţie a companiei, cu 5 491 mai puţine decât în 2017. Conform datelor publice disponibile, anul trecut, numărul mediu de angajaţi ai Audi Hungaria a fost de 12.726, potrivit MTI.

Foto: Pexels.com

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

6 comentarii

  1. Sunt copleșit de complexitatea Hungariei, dar îmi revin repede cu un fresh de portocale.

  2. Intre timp, Romania a descoperit rablele luate din strainatate.

    • Sincer, acum ce soluție vezi?

    • Să nu mai fie ticăloşi la conducere care să dea liber la rable!

      Ţara să fie condusă de oameni cu standarde, nu gunoaie populiste şi cumpărabile!

    • Definește ”rable”. Că un autoturism de 10 ani, sorry, dar nu e rablă. Mai are resursă de funcționare cel puțin 10 ani. Și orice ar spune idioții gen Greta, e mai bine pentru mediu să folosim un bun deja produs, decât să îl aruncăm și să îl înlocuim cu unul nou.

  3. @Robert, cine mai spune asta, in afara de tine? Si la ce fel de produs te referi?