G4Media.ro

Primul tren autonom a fost testat cu succes în Germania

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

9 comentarii

  1. Cu alte cuvinte niste someri in plus.

    • Pentru o țară cu populație în curs de îmbătrânire și care are nevoie să importe forță de muncă, joburile desființate sunt vești bune.

    • În România trenurile au mecanici cu salarii mari, 4000-7000 lei net.

    • Un român prost poate gândi așa, da. Un neamț deștept știe că trenurile alea sunt proiectate și administrate de niste oameni; deci joburi noi, care nu existau înainte, de complexitate mai mare și mai bine plătite.

    • Mentalitate romaneasca si frica de dezvoltare: automatizarile inseamna profit crescut si reconversie profesionala. Oamenii ca tine saboteaza evolutia si lucreaza impotriva propriilor angajatori. Mai departe de casoer mega nu te duce capul

  2. Acum 25 de ani am ajuns in Lille si am mers cu un metroul….am fost socat sa vad ca nu exista un mecanic.
    Acum – precum in romanul cu acelasi nume – dupa 20+ de ani parca nu mai e o noutate…

  3. Răspunsul este in postarea ta: METROU
    Aici se vorbește de trafic la suprafață.

  4. Mai trebuie testat cum merge şi cu şina furată de haurari.

  5. AFP a fost „preluată de Agerpres”?

    În rest, nimic nou sub cer! Din septembrie 2009, pe o parte a reţelei metroului din Nuernberg circulă şi trenuri automate. La Hamburg, reţeaua S-Bahn este separată aproape în totalitate de celelalte reţele de cale ferată .