G4Media.ro

Péter Szijjártó: Avem o veste bună, până în 2024 se va construi…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

18 comentarii

  1. Un „nou” capitol se deschide cu „scuze” din partea Ungariei pentru 100 de ani de anti-românism, șovinism, crime de război, rasism, anti-ortodoxism, maghiarizarea forțată a românilor, furt de averi (Gojdu, etc), imixtiunea serviciilor lor în România, finanțarea grupărilor ungurești radicalizate (1 decembrie, Targu Secuiesc, 2015) și a campaniei de denigrare a României și a românilor în Europa și străinătate.

    Și după trebuie discutat holocaustul suferit de români timp de 1000 de ani din partea ungurilor, să fie impuse plata despăgubirilor de război cum plătește Germania.

    • Atunci stati in noroi acolo jos dupa carpatii.
      Noi vrem occident , autostrazi = locuri de munca .

    • Interesant redactat Contextul de la sfarsitul materialului: un eveniment eminamente pozitiv se termina intr-o nota negativa, manipulatorie, „motiv serios” pentru obisnuitele postari cu iz xenofob-sovin.
      Presa damboviteana care este interesata doar in a genera si intretine tensiuni.
      Publicati?

    • Stim cum e cu autostrazile si locurile de munca create de ele. Si Centura Bucurestilor are sensurile separate prin bariera pe alaturi si lucratoare ca nevasta-ta pe ambele margini.

      Motivul pentru care importam mastile din China si carbunele din Indonezia e desigur autostrada Shanghai – Aiud si masteratele fara numar ale muncitorilor chinezi. Dar cred ca e o autostrada cu un singur sens, ca exporturile Romaniei catre China sunt minuscule. Cel mai mare deficit comercial al Romaniei e cu China. Sa se faca, domle, si sensul celalalt, Aiud – Shanghai! Sa se dea 100% la educatie!

    • Romanul este, a fost si va fi intodeanua doar o victima.

    • Kipchak….. Scuze ca o ai mica… Pățești :))))

  2. avem si noi o veste buna. Nu te mai credem. Stii cum ai facut anul trecut: aici ne-ai laudat, si cand te_ai intors acasa ne_ai denigrat la greu. Ti-ai pus in cap toata Europa, crezi ca nu stim. Ce vrei sa va rezolve Nasui, de il lauzi asa vartos?

  3. Ce frumos vorbeste nenea asta la Bucuresti. Respekt, nu gluma.
    Asteptam contra declaratiile de zilele viitoare de uz intern facute pentru ultraşii maghiari.

    Si ca veste buna, avand in vedere ministrii cu care s-a intalnit e probabil prima data cand se pot intelege in engleza fara translatori prezenti.

    Pe vremea guvernului Dancila ar fi fost inca un subiect de caterinca la adresa incompetentilor care reprezentau statul roman.

  4. Vrem nu vrem suntem vecini de gard deci ar cam trebui sa ne intelegem, chiar si in Engleza!

  5. Ce facem cu aia ”1000 de ani” in care romanii din Transilvania au fost discriminati, abuzati, exploatati si considerati cetateni de mana a 4-a ?!!!!!!
    Am auzit ca in SUA, Biden ar fi de acord cu reparatii pentru abuzurile impuse de albi negrilor.

    • Asta e cu dus-intors, asa ca mai bine las-o asa, bubura-te de ce ai acum.

    • In asuprire s-a întemeiat: prima școală românească, prima grădiniță românească, prima scriere în romana, adaptarea alfabetului latin, școală Ardeleană și as mai putea continua. Ești pur și simplu idiot

  6. Cred ca ar trebuie sa ne acordam mai multe sanse unii altora dupa 1000 de ani de convetuire conflictuala hai sa incepem sa avem si grija unii de interesele celorlalti! Cred ca am avea multe de invatat unii de la altii!

  7. Poate investesc ungurii în Educaţie, că românii dau praful de pe tobă.

    La hazna de ţară, mare viitor.

  8. Nici o vorba nu a suflat 3R2 despre faptul ca in ultimii 15 ani toate autostrăzile si drumurile expres din estul Ungariei au fost construite cu piatră si balast din vestul României, cumpărate la preț de nimic.
    🤦🤣🤣

    Era loc de măcar un „Mulțumim, fraierilor!!!”

    • Szijarto NU vorbeste despre autostrada Mateszalka – Satu Mare , ci despre un drum de legătură – probabil mai rapid – care va lega cele două orașe. Asta dintr-un motiv simplu : actualmente NU există nici o încercare timidă din partea noastră de a construit o porțiune de autostradă pe teritoriul României în aceesa zonă. În schimb, prelungirea autostrăzii M3 din Mateszalka până la granița română ( Csenger ) este în lucru și apropape de finalizare.

    • Afirmația aceasta este patent falsă ( ca să nu zic mincinoasă ) . Furnizorul cel mai mare de agregate de carieră și balastieră din Ungaria este în proprietatea tatălui lui Orban șiu nu are nevoie de import.