G4Media.ro

Nicuşor Dan: Pasajele rutiere nu ajută la fluidizarea traficului / Primarul general:…

Sursa foto: Ilona Andrei / G4Media

Nicuşor Dan: Pasajele rutiere nu ajută la fluidizarea traficului / Primarul general: Nu am simţit o îmbunătăţire în Bucureşti după ce anul trecut am făcut patru

Primarul Capitalei Nicuşor Dan a afirmat că pasajele rutiere nu ajută la fluidizarea traficului şi a adăugat că soluţia constă în folosirea transportului în comun, transmite News.ro.

„Un pasaj îţi rezolvă problema locală, dar nu rezolvă problema globală. Noi nu am simţit o îmbunătăţire de trafic în Bucureşti după ce anul trecut am făcut patru pasaje. Am dat drumul la 4 pasaje şi nu s-a simţit şi din acest motiv soluţia este transportul în comun”, a afirmat Nicuşor Dan, într-o conferinţă de presă de miercuri.

Despre îmbunătăţirea condiţiilor privind transportul în comun, Nicuşor Dan a explicat că există aplicaţii care oferă informaţii despre mijloacele de deplasare în timp real.

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

18 comentarii

  1. gen bariera actionata manual pe strada baicului 🤣 grindeanu nu are bani de o manivela electrica

  2. Pasajele de pe Pallady sunt foarte bune. Se simt.

    • Iar închiderea podului Grant chiar a demonstrat că orașul nu are deloc nevoie de pasaje.
      Oamenii cu așa gândire nu ar trebui votați primari.
      Bucureștenii votează pe unul care are că obiectiv să nu se schimbe nimic și au pretenția să trăiască mai bine în oraș.
      Votez cu oricine în afară de Nicușor și Firea.

    • Gata, au aparut deja sustinatorii lui Piedone.

    • Se simte că s-au terminat lucrările, altfel nu e cine știe ce schimbare. Pasajul de la Doamna Ghica e cel mai grăitor exemplu: ne-am chinuit ani de zile să-l construim, ca să stea mașinile care merg în Pipera la fix aceeași coadă, doar că la câțiva metri înălțime. Și nici Colentina, teoretic degrevată de o parte din trafic, nu se simte mult mai bine. Nu construcțiile monstruoase, care aduc trafic în centru, sunt soluția.

    • Asa este, am facut prostia sa-l votez, dar anul asta sunt dispus sa o votez inclusiv pe Firea, numai sa scap de el

    • @argounautu mare dreptate ai! Pasajul din crangasi a demonstrat ce ce inseamna lipsa lui! Si cat de mult astfel de pasaje ajuta.

  3. Pasajele se simt dar pe distanțe scurte, pentru că intervin noi blocări ceva mai departe, la alte intersectii. Fluidizarea traficului presupune pasaje la toate intersectiile, mari sau mici.

  4. Bai ineptule, te-am votat si plang in pumni acum, ia-ti pupitrul de campanie si vino pe Iuliu Maniu sa spui oamenilor care stau in trafic ca nu este nevoie de pasaje si ca oamenii trebuie sa foloseasca transportul in comun. Tot vestul orasului e blocat, la orice ora din zi asa ca termina soseaua aia inceputa de Firea catre A1 ca murim aici in trafic. Masini vor circula intotdeauna, asa ca termina cu aberatiile cu transportul in comun si semaforizarea inteligenta, ca nu sunt suficiente, e nevoie de drumuri noi si pasaje. Locuitorii din Militari il vor vota primar si pe Nutu Camataru daca le promite pasaje si rezolvarea problemei traficului, sunt satui de impotenta ta si de gargara ONG-ista.

    • Subscriu. Am urat-o pe Firea, am facut prostia sa-l votez pe el iar acum regret. Anul asta o votez clar pe Firea sau oricine altcineva care il poate inlocui.

  5. Dupa 4 ani de mandat si 40 de ani de exemple pozitive si negative pe subiectul traficului in orasele lumii, primarul ales sa ne aduca Noul Bucuresti, realizeaza evidentul. Neața, csz…

  6. In principiu ai dreptate, dar cetatenii nu ar vota un primar sau un Consiliu care sa implementeze asa ceva…

  7. Clar voi vota orice, numai sa scap de el. N-am crezut vreodata ca o sa fiu dispus sa votez cu duamna Fifi, dar iata-ma intr-un moment de disperare.

    • În ansamblu, bilanțul este pozitiv pentru domnul Dan.

      Nu știu dacă doamna Fifi va depăși condiția de candidată la candidatură, dar „Azilele groazei” au marcat mulți cetățeni prin cruzimea pe care au manifestat-o apropiații domniei-sale față de persoanele fără apărare,

  8. Bineînțeles că pasajele rezolvă problema locală! Ce dorea să spună în mod neinspirat domnul Dan?… Că Pasajul Doamna Ghica, util în zona în care se află, nu rezolvă buluceala de la Dristor?! Cred că era puțin obosit, ori spusele i-au fost scoase din context.

    • Omul este anti masini, am aruncat un ochi pe planul urbanistic pe care il promoveaza si pe care doreste sa-l aplice in noul mandat; te invit sa-l cauti si sa-l citesti. E jale. Mai pe scurt, vrea orasul de 15 min, in primul rand prin introducerea unor restrictii “descurajatoare” si limite de viteza de 20/ora. Atunci sa va tineti bine.

  9. Ai vazut 500 de euro cum arata?
    Ai avut tu in mana Suma aia?