G4Media.ro

Modernizarea liniei de tren Brasov-Sighişoara, cea mai grea lucrare de infrastructură de…

sursa foto: News.ro

Modernizarea liniei de tren Brasov-Sighişoara, cea mai grea lucrare de infrastructură de după Revoluţie / Trenurile de călători vor circula cu 160 km/h de la Braşov până la vama Curtici

Două tuneluri cu o lungime de 12 kilometri vor fi săpate în judeţul Braşov. Modernizarea Magistralei feroviare dintre Braşov şi Sighişoara intră în cea mai spectaculoasă etapă, pentru că încep forajele pentru executarea celor două tuneluri cu o lungime totală de 12 kilometri, anunță Agenția de presă Rador, care citează Asociaţia Pro Infrastructură care monitorizează acest proiect de aproape 6 miliarde de lei, fonduri europene.

Practic, pe linia de tren Braşov – Sighişoara, pe secţiunea centrală dintre localităţile braşovene Apața şi Cața, constructorii deviază traseul pe o linie nouă de aproximativ 6 kilometri şi construiesc două tuneluri la Ormeniş de 7 kilometri şi la Homorod de 5 kilometri.

La finalizarea lucrărilor de modernizare, care durează cel puţin 4 ani, trenurile de călători vor circula cu 160 km/h de la Braşov până la vama Curtici pe coridorul European Rin – Dunăre.

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

3 comentarii

  1. ….dar vor face acelasi timp fiindca e greu de schimbat mersul trenurilor. 160 la ora – 30 mins stationare – 160 la ora – 30min stationare…etc…Brasov – Curtici – 9 ore.

  2. Pana termina astia tunelurile se pune la punct teleportarea!

    • Ar fi pe primele două locuri ,ar depăși tunelul Teliu,aceste două tunele ca lungime.Macar jumătate din cât face acum un interregio pe relația Brasov-Curtici să facă un tren când se va finaliza lucrarea și tot e bine!