G4Media.ro

Gabriela Firea promite transport gratuit în Bucureşti din 2019. Măsura costa bugetul…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

9 comentarii

  1. O inițiativă foarte buna, însă trebuie corelată cu creșterea impozitului/o vigneta specială pentru București (1000 de lei pe an) pentru reducerea nr de autoturisme care a crescut foarte mult, impozitul de 100-150 de lei pe an fiind nesemnificativ. Doar așa țărănușul din București va merge cu transportul în comun.

    • Pai pote unii merg cu mașina ca altfel trebuie sa schimbe 4 mijloace te transport ca sa ajunge la serviciu, plus ca 2 din alea 4 sunt pline cu din astia ca tine care merg la piața cu căruciorul si plasa de rafie fix la ora 8. Si mai stau si in usa si la urcare si la coborâre ca sunt tare grăbiți!

    • Si un impozit special de 2000 lei pentru toti comunistii care propun impozite pentru ceilalti. Doar asa taranusul comunist va invata sa-si vada de punga lui si sa nu se mai uite cu invidie la avutul altuia.

    • Altfel nu scăpăm de toate căzăturile de 1000 de euro (golf, astra, Logan), care poluează și aglomerează orașul. Nu mai e loc de alte benzi de asfalt, însă poți restricționa traficul prin taxe mari, ca la Paris. Să nu mai vorbim de locuri de parcare. Sunt pline cu căzături, pt că pensionarii/studenții/utilizatorii ocazionali, să aibă cu ce merge la piață odată pe săptămână.
      Cei care merg la muncă cu mașina își permit să plătească în plus pentru mai mult confort în trafic.

    • Foarte mare dreptate ai. La bucureșteni e comoditatea mare. Ei s-au născut cu cursul în mașină!

  2. O măsură foarte proastă pe termen lung .
    Populism ieftin.

  3. asa, bravo duamna tovarasa gaby !
    vad ca la locuinte gratuite pt. medicii spagari te-ai gandit deja, asa ca urmeaza, butelii, prezervative…

  4. Costa 40 de milioane doar biletele. Ca si autobuzele costa, reparatiile costa, subventia nu o pune nimeni la socoteala.
    Nu mi se pare o solutie; nu din cauza asta nu merge lumea cu transportul in comun, altele sunt cauzele.

  5. Foarte mare dreptate ai. La bucureșteni e comoditatea mare. Ei s-au născut cu cursul în mașină!