G4Media.ro

Exercițiul de clasa a II-a pe care un elev din cinci nu…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

7 comentarii

  1. TikTok rulez… scoala de analfabeti functionali… conectati si ghidati pe retele sociale!

  2. Cum sa stie un copil sa rezolve asa ceva, cand daca postezi pe facebook aceasta problema 4 din 5 parinti vor spune ca este alt rezultat decat cel bun. Toti oamenii respectivi se vor certa cum a rezultatul lor e bun. Nu inteleg ce invata un copil la scoala daca nu sunt in stare sa rezolve ceva asa usor. Cum poti trece la ceva mai complicat apoi. Ori exista generatii de copii fara minte ori profesorii fac ceva gresit.

  3. Problema nu este legata doar de necunoașterea ordinii efectuării operațiilor.
    În contextul testelor cu răspunsuri multiple, un aspect crucial îl constituie și capacitatea de a elimina variantele incorecte.
    Astfel, dacă se proceda la eliminarea opțiunilor necorespunzătoare, s-ar fi ajuns ca o singură soluție posibilă să rămână disponibilă. Orice varianta trebuind sa fie mai mica decât 52 rămânea un singur răspuns bun.

  4. La școală învățăm la matematică că ordinea de calcul este adunarea, scăderea, înmulțirea și apoi împărțirea . La acest exercițiu întâi se rezolva ce este intre paranteze. Restul tine de îndatoririle părinților și profesori. Nu se mai promovează educația și informarea …

    • E putin invers ordinea operatiilor. Inmultirea si impartirea sunt inaintea adunarii si scaderii! Cu tot respectul, dar ce varsta aveti?

  5. Eurodriver ce bine e cateodata sa te abtii. Înmulțirea, impartirea apoi adunare/scadere. Si problema se rezolva asa:
    52-2•(25-5)=
    52-50+10= 2+ 10=12