G4Media.ro

Diferenţe uriaşe la nivel mondial în deţinerea de automobile electrice: Europa și…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

5 comentarii

  1. And Vigantoletten 1000UI.

  2. Ce sa faci in Rusia cu o electrica? Iaena se descarca peste noapte :-)))

  3. Masina electrica cu baterii pe Litiu, pe langa faptul ca nu e accesibila si nici rentabila pentru afaceri nu este nici buna pentru mediu.
    Au fost diversificate si extinse activitatile miniere ca sa se obtina elementele rare folosite in baterii, cu scopul de a proteja planeta.
    Au trecut la sasiu din fibra, mai putin reciclabil, doar ca sa scape de cateva Kg si sa castige putina autonomie cu aceeasi baterie.
    As vrea sa vad o masina electrica capabila de acelasi regim de functionare ca Loganurile inregistrate pe firma care fac 80K Km pe an sau mai mult, cu costuri minime de intretinere si achizitie, fara subventii.
    Masina electrica este un vis frumos, foarte multi au vazut documentarul din 2006 „Who killed the electric car” si impartasesc aceasta dorinta insa rentabilitatea masinii electrice depinde de tehnologia bateriei iar in acest sens au fost facute progrese foarte mici.
    Chiar daca a fost extinsa durata de viata a bateriei la cateva mii de cicluri si densitatea de putere la un nivel care suporta fast charging, densitatea de energie este foarte aproape de limita teoretica si este insuficienta pentru masini mari.
    Sunt cativa destepti care sustin ca pot fi schimbate tractoarele de la tiruri ca sa acopere aceeasi distanta parcursa cu un plin de combustibil. Asta ar insemna cost dublu (2 tractoare care oricum costa de 3x mai mult decat tractorul pe motorina ) pentru acelasi serviciu si se va reflecta in preturile produselor.
    Pretul bateriilor a fost redus artficial pentru ca sunt folosite ca moneda de schimb pentru influenta politica. UE nu are activitati miniere din care sa obtina materia prima pentru baterii, a fost necesar sa incheie niste acorduri economice ca sa obtina materia prima si nu a obtinut-o decat pentru modelele scumpe. Masinile electrice low-cost nu se vor fabrica in UE.
    Solutia pentru masina electrica este inovatia. In inginerie nu este suficient sa gasesti o solutie tehnologica pentru un produs. Acea solutie trebuie sa se bazeze pe materie prima ieftina si raspandita si pe procese de fabricare eficiente energetic. Bateria actuala nu prea se califica din acest punct de vedere dar este impinsa in fata prin politici de mediu agresive.

    • Bun efort. Super comentariu

    • Relax George, asa a zis și au zis și restul până a făcut Musk, fabrica în China, Germania, Texas. Încă puțin și nu o să mai intri cu loganul în București că e taxă cât masina. Dieselul e mort și interzis în unele capitale. Sunt tari care nu văd soarele de smog. Bucurate de loganul tău cat mai poti.