G4Media.ro

Constructorul spaniol al autostrăzii Lugoj-Deva îl acuză pe ministrul Cuc de rezilierea…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

9 comentarii

  1. In sfarsit s-au convins si spaniolii de neseriozitatea institutiilor statului roman! Cred ca de acum incolo nicio firma occidentala nu va mi fi interesata de contractarea vreunei lucrari de constructii de strazi sau autostrazi in Romanica si va trebui sa apelam doar la turci si eventual greci. Unii vor chiar chinezi!

    • Asa sa fie. Totuși, cred ca adevărul este undeva la mijloc. Să decidă instanța și sa plătească vinovații. Românii au făcut măgarii, dar cred că și constructorul a fentat ceva. Oricum ar fi, situațiile astea puteau fi evitate printr-un proces transparent de licitație, cu un caiet de sarcini bine scris, clauze clare, responsabilitatea legală, livrare lucrări, tot tacâmul. De obicei, nu iese foc fără fum.

    • Spaniolii au avut in 2 locuri solutii gresite. Nu prea vad cum se pot remedia fara bani multi. Dar aceste solutii au fost acceptate de consultant si cnair.
      Factura aia de milioane pentru mizerie si santuri colmatate este o magarie absoluta din partea cnair.
      Parte din problema este ca la cnair nu stiu cum sa plateasca lucrarile suplimentare si au incercat sa ii bage pe gat constructorului sa absoarba costul.
      Nu poti cere nici 10 ani de garantie, cand contractul e clar.
      Statul pierde garantia. Spaniolii vor castiga aproape sigur la arbitraj. Statul nu va primi fondurile europene, si va plati si prin nas si urechi claimurile spaniolilor si penalitati. Adica noi vom plati.
      Trebuie trasi la raspundere cei vinovati din partea statului si pusi sa plateasca. Nu ma intereseaza sa ii vad la puscarie, dar trebuie sa li se confiste totul pana cand ajung boschetari. Vinovati: PSD, Dancila, Cuc, Scarlat, Stefan Ionita si mai sunt si altii de la cnair pe care nu ii stiu.

    • JohnSmith, visezi cu ochii deschisi:
      „…un caiet de sarcini bine scris, clauze clare, responsabilitatea legală, livrare lucrări, tot tacâmul…”
      Cine sa faca toate astea? Pentru un angajat al statului racolat din masa de fii, nepoti, amante, lipitori de afise etc elaborarea unui caiet de sarcini cum zici, ar fi un efort de premiu nobel. Stors creierii o viata-ntreaga si lasat urmasilor continuarea operei.
      Daca ai avut vreodata ocazia sa ceri clarificari la o licitatie pe bani publici, intelegi ce vreau sa zic.
      Nu ca spaniolii or fi niste ingerasi, dar e normal ca orice furnizor sa caute sa dea numai atat cat i s-a cerut in mod explicit ca nu-i prost sa mareasca pretul ca sa piarda licitatia in fata concurentei sau sa puna de la el ca e baiat bun.
      Acum sa vedem: CNAIR da cu var doua saptamani pe acolo si apoi platim din banii nostri. Nu am auzit pe cineva sa plateasca din buzunarul lui pagubele pentru incompetenta – nu mai vorbesc despre furturi cu buna stiinta

  2. Astia ori sunt prosti ori fac pe prostii!
    Asta e modul cel mai clar in care se cere….

  3. Asta este in stare sa orchestreze aranjamente prin care o sa platim in instanteke internationale, chipurile,rezilieri abuzive.
    Pe romaneste si ..tuti si cu banii luati!

  4. Cuc are fatza de borfas ieftin ! Este clar ca, isi apara interesele fara a se consulta cu oamni de calitate. Adevarul celor care au muncit va capata valoare iar noi vom platii gafele borfasilor in functii. Daca ar fi legi acesti excroci cu acte ar urma sa stea dupa gratii lipsiti de averi.

  5. Sa plece acasa daca nu le place…dar nu…bani europeni dar cu firmele lor.
    Daca ar face la ei autostrazi cum fac la noi…s-ar rezuma la sapaturi de cimitire.
    Dar nu..hai la romani ca putem sa ii fraierim.
    Nici ai nostri CNAIR, dar nici ai lor nu sunt mai destepti.