G4Media.ro

Cele mai interesante mașini plug-in hibrid pentru care statul român oferă un…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

9 comentarii

  1. Pocăiți-vă, sfârșitul lumii se apropie!

    • sa fim serioși cele mai tari pret calitate sunt mașinile hybride de la grupul psa și opel

  2. Să fim seriosi, nimic nu e gratis – nici macar bonusul. Viața in România te ține „sub papuc”.
    Vrei gratis… mergi pe dealuri… pe jos, până in satul vecin… si nu te opri

  3. Si cu prizele cum stam? Daca ma lasa bateriile pe in drum judetean, sa zicem la Fetesti ce fac?

    • Pai.. folosești motorul pe benzina, ca de-aia e hibrida masina. Autonomia aia mica de mod electric e cam doar pt oras.

    • e HYBIRD, nu citesti? are si motor termic. si nu e „daca” te lasa bateriile. in mod cert te lasa la un drum mai lung, ca astea au autonomie electrica maxim 60km. deci cu siguranta o portiune o mergi si cu motorul termic. sau cu amandoua, depinde ce alegi (ca poti sa setezi asta in masina).

    • Precis ai citit aricolul, sau te-ai trezit comentand?

  4. După ce le-au permis la toți țăranii sa intre cu ITP-ul facut neclar prin Bucuresti cu hârburile lor fara filtre la eșapament acum tot ăia cu bani sa salveze planeta cu hybrid-ul parcat la bloc.
    Cea mai buna masina e cea de firma si sclavul de administrator de la stat sa o intrețină pentru șefi.
    N-ai sclav… atunci esti sclavul lor 🙂

  5. „Ioniq drives its front wheels via a six-speed dual-clutch automatic. There are also paddles shifters behind the steering wheel”
    Adica Ioniq este hibrid paralel cu transmisie automata, nu se poate compara cu HSD-ul ca durata de viata.
    Pe celelalte nu le-am verificat dar VW stiu ca foloseste tot hibrid paralel. HSD-ul este o combinatie de hibrid serie si paralel.