G4Media.ro

Studiu: Clienții sălilor de fitness sunt mai interesați de sănătate decât de…

Sursa foto: Unsplash / Graham Mansfield

Studiu: Clienții sălilor de fitness sunt mai interesați de sănătate decât de aspectul fizic

Un studiu realizat de Life Time, un lanț de cluburi de sănătate din America, la care au luat parte 3000 de oameni, arată că 64% dintre respondenți pun accent pe componenta de sănătate și wellness, cu 29% mai mult decât în anul 2023. Motivul principal pentru care merg la sală este de a putea continua să facă pentru mult timp activitățile preferate.

A avea o viață mai lungă și mai sănătoasă este o motivație mai mare (51%), decât a arăta mai bine (9%), arată același studiu. În contextul în care oamenii au început să acorde o atenție tot mai mare sănătății, o parte dominantă de 90% spune că rareori se opresc din antrenament pentru a rezolva chestiuni legate de job, considerând timpul de antrenament sacru, potrivit studiului citat.

Din punct de vedere al antrenamentelor, exercițiile cardio sunt cele mai populare , 18.2% din oameni spun că antrenamentele lor sunt axate în mare parte pe cardio, în timp ce doar 15.6% mărturisesc că sunt axate exclusiv pe forță. Iar 50.8% din ei dezvăluie că au un mix echilibrat între cele două, conform studiului realizat de Life Time.

Pentru a se recupera după antrenamentele solicitante 35% din respondenți preferă somnul, în timp ce 33.4% preferă sauna sau o baie rece. Iar în circumstanța mersului la sala de fitness 36.2% din oamenii chestionați declară ca folosesc suplimente pe bază de multivitamine, urmat de 26.2% care consumă pudra proteică, indică același studiu.

Life Time gestionează 170 de cluburi sportive din Statele Unite și Canada.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...