G4Media.ro

Ziua Mondială a bicicletei, marcată pe 3 iunie/ Peste două miliarde de…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

1 comentariu

  1. Eronat. Nu a produs 2.5 mil biciclete. Doar a importat piesele si le-a asamblat ( probabil saua si cauciucurile ). Ar fi fost bine daca macar 30% din piese ar fi fost produse in tara. Doar costul fortei de munca , scazut, a determinat localizarea in Romania.
    Un exemplu cum nu trebuie facut, acum vreo 10-12 ani o localitate de langa Brasov anunta infiintarea unei intreprinderi de productie tractoare. Intreprinderea s-a infiintat avand 3 angajati: directoarea, contabila si un paznic. S-a inchiriar curtea si magazia unui fost SIL si s-au adus cateva tractoare din Shangai China ( cel putin asa s-a declarat ) si au fost asamblate in curte rotile livrate separat . Afacerea s-a stins dupa cateva luni, probabil nu s-au inteles la taxe, preturi, etc. Fostul primar de atunci al urbei, astazi presedinte al CJ Brasov si vicepresedinte PNL s-a laudat in campania de alegeri de atunci cu aceasta „realizare”. O mostra a aplicarii devizei liberale „Prin noi insine”.