G4Media.ro

Zeci de mașini abandonate pe străzile Sucevei, scoase la licitație / La…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

4 comentarii

  1. Nimic nu se casează, mai punem o „pavelă”.

  2. pai si cum inmatriculezi o masina neinmatriculata? cand te duci la rar cu ea se considera importata de curand? care e statutul unei masini abandonate din punct de vedere fiscal?

    • Da, mergi la rar pentru omologare. Chiar si cand cumperi o masina inmatriculata de la o persoana fizica, care o detine cu acte in regula, tot treci pe la rar ca sa verifice omologarea. Deci, de fapt, mai intai se radiaza, adica se dezinmatriculeaza… 🙂
      Asta e cea mai mica problema, mai ales ca aici e vorba sa cumperi de la stat, care l pune in vanzare conform legii. Si daca rar respinge omolgarea, poti sa consider ica o cumperi pentru piese.
      Nu te gandi musai ca iei o masina abandonata de ani de zile ii dai cheie si pleci cu ea acasa, sau in concediu

    • Pai cum sa iti explic…? Pe scurt, daca n-are carte , meri cu contractul de cumparare (grija mare la castorii care ti-l scriu, sa treaca serie sasiu, motor, si sa iti dea fiscal) la RAR.
      Matizul e in mod sigur omologat, piese gasesti, noi si ieftine. Mai putin tablaria. Daca e abandonat, precis e gaurit.
      Bag de seama ca si Mertzanul, dar pe ala il dai cu ruj inainte si-l inmatriculezi vehicul.istoric. pe vremea aia motoarele erau mari si non euro.

      Io zic sa nu iti faci filme, ca la banii astia, daca erau cat de cat, le rezolvau rudele functionarilor.