Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Retailerul american Target se confruntă cu o scădere prelungită a traficului în magazine, aflându-se acum în cea de-a opta săptămână consecutivă de scăderi, ca urmare a încetării programului său de diversitate, echitate și incluziune (DEI) la sfârșitul lunii ianuarie, transmite Fortune.
În săptămâna care a început la 17 martie, traficul pietonal a scăzut cu 5,7% față de aceeași perioadă a anului trecut, conform Placer.ai, cu o scădere medie de 6,2% în ultimele opt săptămâni.
Această scădere se aliniază cu un boicot de peste 40 de zile care coincide cu Postul Mare. Campania a adunat peste 150.000 de susținători, depășindu-și obiectivul de 100.000.
Citește integral pe economedia.ro