
Vânzările LVMH de articole de modă și marochinărie scad cu 9% în trimestrul II
Vânzările de modă și marochinărie ale LVMH au scăzut cu 9% în al doilea trimestru, depășind cu puțin estimările analiștilor, în timp ce proprietarul Louis Vuitton și Dior navighează într-o criză tot mai profundă a industriei, scrie businessoffashion.com.
Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -
Vânzările grupului au scăzut cu 4%, după o scădere de 3% în trimestrul precedent. Profitul din prima jumătate a anului a scăzut cu 15%, ajungând la 9,01 miliarde de euro.
După ce a evoluat foarte bine în urma pandemiei de coronavirus, LVMH a fost puternic afectat de încetinirea creșterii economice, în special pe piața cheie din China, precum și de impactul inflației persistente și de revenirea categoriilor de lux concurente, precum călătoriile, restaurantele și wellness.
„LVMH a arătat o bună rezistență și și-a menținut puternicul impuls inovator în ciuda unui mediu geopolitic și economic perturbat”, a declarat grupul într-o declarație.
Dar în categoria sa cheie de modă și marochinărie, clienții au refuzat, de asemenea, creșterile abrupte de prețuri sau au trecut la mărci mai prestigioase precum Hermès.
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen BankPentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.