G4Media.ro

Un expert în domeniul transporturilor din New York își propune să rezolve…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

10 comentarii

  1. Bucuresti este poluat, dar din alte motive decat spune dl. Horodniceanu. Anune, din pricina arderii ilegale a deseurilor, a santierelor fara protectie si a arderii combustibililor fosili si abia apoi din cauza traficului rutier.

    • + campurile agricole care il inconjoara, sa nu uitam, Bucurestiu este amplasat in mijlocul unei campii, e nevoie de o centura verde pentru a mai filtra din praful agricol generat

  2. Ce veste bună!

  3. Autoturismul, un moft care distruge planeta. Ganditi-va doar ce inseamna milioane de motoare zilnic cand ar putea reduce consumul cu 1000x . Dar na, bagi piele in RATB, o cureti mereu in fiecare seara, automatizat, si nu se urca nimeni in masina daca -s locurile pline/practic interzis sa stea cineva in picioare. Daca vindem tot ce avem(autoturisme) ne permitem dar e nevoie de-un spirit colectiv ce-i la mii de ani lumina distanta …

  4. Singur mergi pe prima banda , mai mulți pe banda doi.

  5. Daca s-ar putea ca cele 6 milioane sa ne scuteasca, ar fi minunat. Nu mai e mult e furat, nu ati putea voi sa va vedeti de New Yorkul vostru? Sau s-a imputit treeaba cu sinecurile si acolo?

    • Care parte din „va oferi gratuit servicii de consultanță” nu o intelegi?

    • Nu exista nimic gratuit. Nici macar muncitorii de la Bumbesti Livezeni sau Salvati Copiii nu fac ceva gratuit. Ca nu platesti acum, sau ca nu platesti direct din buzunar, nu inseamna ca nu platesti.

      Bucurestiul are buget de un miliard, nu e Congo sa ne dea ajutoare oamenii cu inima mare. Oamenii de genul asta dau „ajutoare” dintr-astea „benevole” printr-o „cunostinta comuna”, fiindca au timpul si banii necesari. Cum au facut bani aia?

      Daca se decide ca Bucurestii au nevoie de ceva de la baiatul asta, sa se scrie un caiet de sarcini cu obiective clare si sa se scoata la licitatie.

      In cel mai bun caz, omul e un scapatat care nu stie ce sa isi mai scrie in biografie sa nu fie evident ca e somer, gen Chichirau in 2016.

  6. Bucurestiul are mari probleme cu fluiditatea traficului. In afara stilului oriental de condus, mai este o cauza. Pe prima banda nu se poate circula fluent din cauza masinilor parcate. Pe banda trei nu se poate circula fluent pentru ca in majoritatea cazurilor devine banda pentru stanga. Deci toti care circula pe aceste benzi vor schimba periodic pe banda doi. Acest schimb permanent de banda fragmenteaza circulatia, genereaza stres si nervozitate care duce la nerespectarea regulilor, deci din nou la reducerea fluiditatii. Mai bine ai doua benzi pe care se poate circula fluid, cu viteza constanta, fara obstacole, fara necesitatea de a schimba banda, decat sa ai trei din care doua nefunctionale. Pentru virajele la stanga (in unele cazuri si la dreapta) trebuie amenajata banda dedicata cu 50-100m inainte de intersectie, iar spatiul ramas se poate folosi pentru parcare legala. Iar parcarea pe prima banda trebuie strict interzisa.

  7. In new York se circula bine ca era extrem de scump sa intretii o masina. Acum se circula si mai bine datorita covid: economia inchisa si oameni care parasesc orasul
    Toti dau vina pe automobilul personal dar uite ca pandemia a aratat ca e bine sa ai pe ce te baza.
    Orice solutie care nu inseamna taxe si interdictii e de avut in vedere.