G4Media.ro

Sindicatul de la Metrou, condus de Ion Rădoi, a pierdut procesul de…

Sindicatul de la Metrou, condus de Ion Rădoi, a pierdut procesul de calomnie intentat lui Cătălin Drulă. Decizia poate fi atacată cu apel

Sindicatul angajaților de la Metrou, condus de Ion Rădoi, a pierdut procesul intentat fostului ministru al Transporturilor, Cătălin Drulă, potrivit deciziei Judecătoriei Sector 1. Sindicaliștii l-au acuzat pe Drulă de calomnie, după ce fostul ministru a comparat organizația cu mafia.

Sentința poate fi atacată cu apel.

”Nu am făcut decât să nu întorc capul și să spun niște adevăruri pe care zeci de miniștri le evitaseră. Sper ca noua conducere a ministerului să nu revină la vechile practici prin care ministrul stă ghiocel în fața intereselor nelegitime ale unor lideri de sindicat”, a scris Drulă pe Facebook după apariția sentinței.

Reamintim că în mandatul lui Drulă, Metrorex a demolat chioșcurile din stațiile de metrou, gestionate de sindicatul lui Rădoi. Sindicaliștii s-au opus și au oprit timp de aproape o zi circulația metroului. DNA a deschis un dosar penal împotriva lui Rădoi. (Foto: Ion Rădoi, șeful sindicatului de la metrou / InquamPhotos – Octav Ganea)

Donează prin PayPal paypal icon
Donație recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Abonează-te la newsletter

16 comentarii

  1. Poate-l plimba pe Drula si pe la alte ministere. Omul sfinteste locul!

  2. Oamenii au blocat metroul din cauza amenințărilor cu tăierile de salarii,nu cum mințiți in articol.Spuneti și adevărul lăsați politicul părtinitor la o parte

    • Nu ba. L-au blocat ca asa le-a zis Radoi, sefu’. Ca afacerile lui erau in pericol. D’aia nu mai poate Radoi, de salariile angajatilor :))

    • Tot liderii lor i-au ametit, au plecat după fenta(se vede si in poză rădoi este Maradona la șulfeli)

  3. Acest Domn Ion Rădoi a realizat ceea ce ar fi trebuit sa realizeze si alti lideri de sindicat, …. din Sănătate, Învățământ și alte domenii din România.
    Deci acest Domn Ion Rădoi, a luptat pentru ca angajații de la Metrou sa duca o viață normală. Asa ca nu e vorba de un grup mafiot!!!!!
    Acest om a asigurat bunăstarea multor oameni, lucru pe care trebuia sa il asigure pentru toti românii, cei care conduc această țară.

    • Cand ai monopol nu este cine stie ce inginerie sa ceri salarii marite .
      Daca se face balanta venituri/cheltuieli , posibil sa dea cu virgula .
      Intr-o familie sotul “aresteaza” salariul sotiei pt ca el sa duca o viata decenta , fara interes pt viata ei care automat se translateaza la indecenta. )))
      Cam asta este imaginea metroului.

    • Da, bre, ai dreptate ! Acest Radoi a asigurat a luptat pentru binele multor oameni din sindicatele metroului, aproape 20 de oameni, 18, mai exact, ei fiind sefii grupelor de sindicate, alesi „pe spranceana” cu prima conditie ca sa nu iasa din cuvantul „domnului Ion” de la sediu !

    • Daniel ai dreptate, dar are cine sa inteleaga. Toti frustratii nereprezentati in sindicate urla ca unii isi vad aparate interesele. In mintea lor, transportul public poate fi profitabil. Nu inteleg ca transportul public e un serviciu oferit de primarii, pentru ca oamenii sa nu mai umble cu masinile personale, sa polueze, sa aglomereze traficul, sa faca accidente, etc. Imaginati-va Bucurestiul fara metrou. O zi a fost prea mult, ce ziceti sa devina permanent?
      Iar blocarea circulatiei cu metroul are legatura cu micsorarea salariilor si datul oamenilor afara. Zici ca unii vin din realitati paralele. https://www.g4media.ro/drula-salariile-de-la-metrorex-raman-neschimbate-doar-daca-se-fac-reduceri-de-personal-trei-lovituri-pentru-sindicatul-condus-de-ion-radoi.html
      Maririle de salariu au avut loc din cauza ca „guwernerul” a dat in functiune magistrala 5 fara sa angajeze alti oameni.

    • Drula a făcut cu radoi ce a făcut basescu cu Mitrea, doi lideri de sindicat care au aparat cu adevărat drepturile sindicaliștilor, oameni care muncesc cu adevărat

    • ‘dani’ ai un mare „lipsus”, metroul nu a fost niciodată al primăriei, firea a făcut o grămadă de demersuri neaprobate, pentru ca e vorba de bani și interese la min. transporturilor condus de la revoluție de foști și actuali securiști. Singurul ministru cu adevărat al transporturilor, care nu a fosl de la PDL-PNL, a fost Cuc.

  4. Corect domnule „Alt Andrei”! O fii priceput ceva tovarășul Daniel?

  5. Hoțul de Radoi !

  6. drula a fost cel mai bun ministru al romaniei din ultimii 10 ani, daca nu chiar mai mult. sper sa mai auzim de el si sa mai ajunga in vreo functie de raspundere. omul stie ce si cum sa faca. metrorex ar trebui sa functioneze doar pe baza incasarilor. nu inteleg de ce primeste subventie de la bugetul de stat si nu de la bugetul primariei bucuresti? cu ce ma ajuta pe mine la marghita sau la dorohoi sau la oltenita sau la caransebes ca platesc din taxe si impozite functionarea unui mijloc de transport care functioneaza exclusiv in bucuresti?

    • Harghita, Dorohoi sauOltenita nu pot traii din taxele lor locale, darminte sa mai subventioneze ceva.

  7. USLM = Uniunea Social-Liberală Maghiarizată. Cât costă tricoul?

  8. Aveti minima idee cati angajati fictiv, „spalatori” de case, TERENURI, cash ai lui Radoi, sunt pe statele Metrorex? Amante, copii amantelor, unchi, matusi, ne poti, etc…. Stii cati „jurnalisti” primes abonamente anuale gratuite din „marinimia” lui Radoi???? Numai giurgiuveni sunt o tona! In conditiile astea, este normal ca METROREX sa fie falimentar