G4Media.ro

Proteste spontane ale comercianților din Piața Crângași din București, dar și la…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

16 comentarii

  1. Winter is coming

  2. Ce bune erau Olguta si Carmenuta sa-i rezolve cu niste jandarmi.
    O baita cu furtunul si niste gazut frumos mirositor. Si la A3 sa tipe Oana Zamfir ca arunca taranii cu fecale in militieni.

    Eu ma astept sa explodeze gripa dupa ce toti vor fi obligati sa stea in frig toata ziua. Arahatul va spune ca nu e gripa ci covrig19 si ca e timpul sa desfiintam toate magazinele care nu sunt supermarket cu proprietar strain pentru ca romanii sunt nespalati.

  3. Reinventam 1907, tot penele era la guvernare.

  4. Luati de la klauSS , si de la sica mamdolina , v-ati luat tara inapoi , iar klauSS si PNL-ul tine colonia Romanica pe calea europeana .
    Am inteles ca si scoala online , este organizata perfect , dar cred ca pentru cules sparanghel , lucrull in abatoare , soferi si menajere , nu trebuie prea multa educatie .
    SA TRAITI BINE , ASA CUM ATI VOTAT sau CUM NU ATI VOTAT !

    • Ce s au activat postacii psd…

      Ba mai bine fara piete decat fara justitie. Daca nu ai justitie , nu ai nimic, inclusiv piete

  5. Se mută piața-n parcare sau se înființează una volantă? … Iată câte autorizații și avize-s necesare, urgent. Altfel, chestia e ilegală!

    1. Cerere pentru obținerea Autorizației de funcționare Piețe Agroalimentare și Târguri
    2. Declarația pe propria răspundere privind respectarea prevederilor legislaţiei în vigoare referitoare la activitatea de organizare şi administrare a pieţelor agroalimentare
    3. Certificat fiscal, eliberat de Direcţia Venituri Buget Local – Declaraţie punct de lucru (sedii secundare) – conf. ORDIN M.F.P. nr. 1329/2004 – de la Administraţia Finanţelor Publice (unde se află sediul social al societăţii);
    4. Certificatul de înregistrare şi anexele acestuia – conf. Legii nr. 359/2004 – de la Oficiul Registrului Comerţului (anexă certificat sau certificatul constatator, după caz) – pentru persoane juridice – emis de Oficiul Registrului Comerţului.
    5. Autorizaţiile şi acordurile necesare desfăşurării activităţii economice, conform prevederilor H.G.R.nr. 348/2004 şi H.C.G.M.B. nr. 239/2001;
    * Autorizaţia sanitară de funcţionare;
    * Autorizaţia P.S.I. sau avizul Brigăzii de Pompieri a Municipiului
    Bucureşti (după caz);
    * Avizul Centrului de Medicină Preventivă şi Poliţiei Sanitar-Veterinare(după caz);
    * Autorizaţie de Mediu sau avizul Agenţiei pentru Protecţia Mediului (după caz);
    6. Dovada deţinerii spaţiului de desfăşurare a activităţii economice (act de proprietate, contract de închiriere, asociere sau concesionare);
    7. Planul de încadrare în zonă (scara 1:500), certificatul de urbanism şi autorizaţia de construire cu procesul verbal de recepție (după caz);
    8. Contract de prestări servicii-salubrizare (S.C. SUPERCOM S.A.) şi ultima factură de plată;
    9. Contracte pentru utilități ;

    DACĂ VREI SĂ VINZI MEZELURI ȘI ALTELE ASEMENEA:

    Atenție! Inspectorii DSVSA vă pot verifica oricând următoarele în noul punct de lucru: 1. Existența înregistrării sanitar- veterinare. 2. Concordanța între profilul avizat și activitatea care se desfășoară în unitate. 3. Asigurarea desfașurării circuitelor funcționale între și în timpul operațiunilor. 4. Dotări: – elemente constructive starea de întreținere a punctului de lucru și igienă: – pereți, plafon, paviment, ferestre, uși din material rezistent, neted, lavabil, igienizate corespunzator ; – dotare apă rece și caldă; – existența sistemului de ventilație și funcționarea corespunzătoare; – sistem de canalizare adecvat ; – sistem iluminat corespunzator; – existența de spălătoare în număr suficient, pentru spălarea alimentelor și separat pentru curățenia și igiena mâinilor, acționate mecanic – existența spațiilor de depozitare a produselor de origine animală, materii prime, produse semifinite, produse finite; – Numar spații frigorifice, capacitate de depozitare: a) refrigerare, b) congelare, – Starea de întreținere, igienizare a spațiilor frigorifice, depozitarea cu respectarea criteriilor de compatibilitate a produselor alimentare; – Dotarea cu sisteme de masură și control a temperaturii; monitorizarea și înregistrarea temperaturii (grafice temperatură, păstrarea acestora). 5. Păstrarea alimentelor de origine non-animală, în condiții de igienă corespunzatoare și la temperatură corespunzatoare; – asigurarea condițiilor de igienă a materiei prime vegetale, curățarea și spălarea înainte de utilizare a acestora în procesul de prelucrare. 28 6. Echipamentele de lucru, utilajele, ustensilele, recipienții folosiți sunt confecționate din materiale netede, lavabile, rezistente la coroziune, netoxice, în stare corespunzătoare de igiena și întreținere; Asigurarea spălării utilajelor și ustensilelor folosite în procesul de prelucrare; 7. Prelucrarea produselor Asigurarea, funcționarea și întreținerea spațiului de prelucrare a produselor, igiena si întreținerea corespunzătoare a ustensilelor, utilajelor și echipamentelor din incinta acestuia (apă rece și caldă, canalizare, iluminat, ventilație); Dotarea cu recipienți din material inoxidabil rezistent pentru colectare deseurilor solide, resturi menajere (gunoi) cu pedală și capac; Existența substanțelor de spălare și dezinfecție a ustensilelor și recipienților; 8. Existenta spațiului / dulap închis cu cheie pentru depozitarea agenților de curățare, spălare dezinfecție și a substanțelor periculoase 9. Prezența animalelor sau daunătorilor în unitate (existența de aparate de captare a daunătorilor și plasă contra insectelor la geamuri) Asigurarea vestiarului pentru păstrarea hainelor de stradă și a echipamentului de protecție al personalului lucrător. 10. Existența toaletelor pentru personal, asigurarea de apă rece și caldă, ventilație mecanică sau naturală, materiale pentru spălarea și uscarea igienică a mâinilor, acționarea mecanică a chiuvetelor spălator. 11. Păstrarea separată a materialelor de ambalare, preambalare, consumabile; 12. Existența ghidului de bună practică de igienă (HACCP), întocmit voluntar conform Reg CE 852/2004, REG 178/2002. Existența procedurii de retragere a produselor neconforme sau altor proceduri. 13. Efectuarea operațiunilor de dezinsecție, deratizare și dezinfecție 14. Asigurarea unui spațiu (atunci cand în unitate se generează deșeuri de origine animală) care să asigure temperatura corespunzătoare separat pentru depozitarea subproduselor de origine animală ce nu sunt destinate consumului uman, rezultate în urma tranșării, prelucrării, porționării. Contract cu firmă de ecarisaj pentru colectarea acestora. 15. Asigurarea depozitării și evacuării ritmice a resturilor menajere culinare, gunoi, deșeuri solide contract cu o firmă de salubrizare specializată în acest scop. 16. Efectuarea controlului medical periodic al personalului care deservește unitatea; personalul poartă echipament de protectie . 17. Asigurarea trasabilității, existența documentelor care atestă proveniența, calitatea și salubritatea materiilor prime și a ingredientelor de origine animală cât și nonanimală. (factură, aviz, certificat de calitate, declarație de conformitate, certificat de sanătate publică veterinară). Originea materiilor prime (abator, unitate de procesare). 18. Etichetarea, marcarea corespunzătoare –termen de valabilitate a produselor. 19. Controlul, verificarea și masurile în cazul produselor notificate prin SRAAF.

    Multă BAFTĂ!

    • Multumim.Romania Pornala.O alta forma de exprimare a iobagiei moderne.Mai trebuia licitatia la taraba situata cel mai bun vad al targului.

  6. Așa zișii producători de ce nu au protestat când nu purtau masca?
    De ce nu protestează ca veniturile lor nu sunt fiscalizate?
    De ce “marii cunoscători” care își dau cu părerea nu i-au întrebat pe acești “producători” unde își cultiva ei legumele și portocalele?

  7. Trebuia întocmit un standard de ventilație pentru spațiile comerciale, de genul tot volumul de aer din piață sa fie înlocuit la 15 minute. Iar scuza ca nu sunt respectate regulile nu ține. Daca nu se respectă regulile măriți amenda si numarul de polițiști din piete, nu e vina celor care vand acolo ca unii nu respecta regulile, nu intra in atribuțiile lor. Se pot monta camere daca nu sunt si se pot aștepta contravenientii la ieșire, cum face politia rutiera. Nu mai zic ca există AI care poate determina din imagini filmate cine nu poartă mască. Se pot de asemenea legitima si avertiza persoanele care intra in piața si nu au masca pe față.

  8. Stimabile Meee, de justiția din colonia Romanica să ai parte. Iubește aristocrația bugetară din CLOACA, numită justiție.

  9. Ce votați, asta primiti

  10. Daaa, stim cum e treaba! proteste spontane cu sprijin PSD!

  11. După una, două luni de măsuri relativ bune, liberalii, în buna lor tradiție, fac câte-o tâmpenie de te crucești.

  12. Nu stiu despre ce decizii bune vorbesti,au fost tolerabili cand nu au luat nicio decizie.Cel mai rasunator „succes” al autoritatilor e carantinarea zonala in urma careia oamenii circula la fel dar cu o foaie in buzunar,dar s-a triplat timpul de deplasare formandu-se cozi kilometrice la punctele de control in care politia mimeaza citirea declaratiilor.Asta cu pietele e bomboana pe coliva,o sa vina Orban sa ne spuna ca persoanele cu sapca transmit de 3 ori mai mult virusul si nu mai au voie oe strada.Ce studiu i-a zis lui ca in piata se transmite mai mult decat la supermarket unde 70% din angajati poarta masca sub nas?