G4Media.ro

Presa elenă: Grup Feroviar Român, companie patronată de omul de afaceri Gruia…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

4 comentarii

  1. CFR-ul nu e in stare, fiind capusat de 30 de ani de firme de casa ale partidelor. In schimb poate ….un tigan care a facut bani din fier vechi furat.

    • asa se intampla cand firmele sant de stat
      statul corupt de partidul comunist aflat majoritar in parlament dupa 30 de ani de la revolutie
      daca firmele ar fii private sau macar partial private altfel ar sta treaba

  2. intr-o lume feroviara europeana dominata de companii istete si de vreme la masa decizionala (era, eori etc) care, ca un facut, in afara de PKP sunt mai toate top 20 din zona teutonica, Grampet face nota discordanta. Vine din Est si se intinde inpre centru (austria de multisor) sud si est.
    Dincolo de condamnarea (executata, chiar dac acu suspendare) unui personaj, vorbim despre un grup care a repornit si investit in, chiar daca la alte niveluri fata de vremurile de glorie, companii din domeniul feroviar romanesc, s-a extins in sfera serviciilor de transport feroviar in regiune si care da de lucru la cca 6000 de angajati.
    Compania face bani din zone care altfel ar fi fost deja acaparate de firme straine din domeniu, prin urmare aduce profit in tara.
    Actuala criza ne-a aratat, printre altele, cat de gresita e calea dezindustrializarii – Grampet este industrie.
    Ma intreb – de ce o stire pozitiva despre o companie locala cu un anumit succes, important mai ales pe vreme de criza si incertitudine, este imediat „tavalita” exemplar si oarecum gratuit? Cu ce ne ajuta la moral daca doar ne scuipam in fata chiar si atunci cand am putea zambi un pic?

  3. Cine l-a lasat sa taie jumatae din vagoanele Romaniei ? Imparatul sau Regele ?
    Cine sunt actionarii ?