G4Media.ro

Noua parcare pentru TIR-uri din zona Poarta 9 a Portului Constanţa este…

sura foto: Facebook/ Portul Constanta

Noua parcare pentru TIR-uri din zona Poarta 9 a Portului Constanţa este operaţională: „Este pregătită să preia din camioanele care sosesc în port cu marfă”

Compania Naţională Administraţia Porturilor Maritime Constanţa (CN APMC) a anunţat că noua parcare pentru TIR-uri din zona Poarta 9 a Portului Constanţa este operaţională, transmite News.ro.

CN APMC a transmis, luni, printr-un comunicat de presă, că parcarea are o suprafaţă de 34.000 de metri pătraţi şi va determina fluidizarea traficului de camioane în port.

“Au fost finalizate lucrările de amenajare a noii parcări destinate TIR-urilor, aceasta fiind operaţională şi pregătită să preia din camioanele care sosesc în port cu marfă. Parcarea este situată în interiorul portului Constanţa, în zona Porţii 9, şi are o suprafaţă de 34.000 metri pătraţi. Aceasta va determina fluidizarea traficului de camioane în port şi evitarea aglomerărilor la porţile de acces în port”, a transmis CN APMC.

Sursa citată a menţionat că o altă parcare, în exteriorul portului Constanţa, de o mai mare capacitate, este în faza documentaţiilor urmând să fie realizată cât mai rapid.

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

7 comentarii

  1. La prima ploaie se scufunda tirurile cu cereale. Bravo PSDNL, merita votati, dragi romani, viitorul suna bine.

  2. Că dacă nu erau ucrainieni nici aia nu erau ăștia in stare sa o facă.

  3. oare cum fluidizeaza traficul o parcare? ii muta de pe autostrada intr-o parcare fara utilitati. problema e la operare nu la parcare.

  4. au facut daaaaa! ca e treaba romaneasca asta e partea 2-a…

  5. Stiam ca sunt doar 6 porti. Poarta 9 unde e? Poate la Agigea. Deci nu e Constanta

  6. Eu am crescut in anii 90 cand incepea sa se construiasca un bloc, un pasaj, ceva si apoi se intrerupea si nu se termina niciodata. Faptul ca in 2 luni s-a facut ceva cap-coada este science-fiction pentru mine. Cu anii, pamantul se deformeaza deci va trebui sa asfalteze, dar pentru cateva luni este ok.