G4Media.ro

VIDEO Lotul 3 al Autostrăzii Lugoj – Deva a fost deschis. Pe…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

20 comentarii

  1. Si concluzia pentru profani, pentru prosti ca mine care nu stau sa cerceteze in fiecare zi care e tronsonul X de pe lotul Y ??? Cate tronsoane are Deva Lugoj ? Pot sa ajung si eu ca omul de la sibiu la budapesta fara sa ma dau jos de pe autostrada ? Sau e doar inca un capetel , si mai sunt inca 5 capetele de facut si pe autostrada asta ?

    • Buna ziua. Am tinut cont de observatiile dvs si am actualizat materialul cu informatiile solicitate, asa cum le-am primit si eu. O zi frumoasa.

    • Nu doar atat, s-a dat drumul,Sefu Orban si la tronsonul “autostrada zapezii”, unde se circula acum in regim de iarna! Si acum avem si noi hipsterii autostrada, cand mergem in numar cat mai mare la munte! Ai nostri nu minte!

  2. Foarte buna intrebare, mi-ar placea si mie sa stiu acelasi lucru…

  3. O țin închisa și acum în ceasul al 12 lea când toți suntem pe drum spre cei dragi de sărbători. Cnair desființată din temelie și după o anchetă care în mod normal ar trebui sa se lase cu ani grei de pușcărie

    • corect Drumuri desfiintata si cercetata de spaga mita comision
      si facuta alta firma serioasa
      de 30 de ani suge sangele din trupul Statului Roman si nu se satura
      o lipitoare ca si cei cu pensii speciale

  4. Sunt 4 loturi, 3 deschise 1, 2 și 4. Lotul 3 și dacă se va deschide, rămân 13 km pe DN deoarece incompetenții de la CNAIR nu au fost în stare să facă licitație și pentru niste tuneluri in 5 ani! Cel mai devreme 2022-2023 se va circula fără întrerupere de la Sibiu la …orice țară civilizată din Vest!

  5. Nu desfiinteaza nimeni CNAIR-ul acela? Alo domnul ministru …

  6. Raspunde cineva ? Spagile s-au dat, Yuhuuuuuuuu!

  7. Nu mergeţi prea repede, să nu stricaţi minunea interlopă.

  8. Si uite asa se perinda ministrii , secretari de stat , directori si alti directorasi pe la CNAIR, isi iau banu’, nu raspunde nimeni pentru falimentul sistemului de stat , noi platim de ne sar capacele si ne bucuram ca ne dau 21km dupa 4 luni de intarziere si cu restrictii de viteza. Te doare bila

  9. „Începând de astăzi, în România, sunt daţi în operare 857,5 kilometri de autostradă şi drum naţional în regim de autostradă…”

    Imi pare rau, insa trebuie sa va lamuresc asupra unui lucru: o autostrada, are neaparat borne SOS, arii de oprire dotate cu sanitare. In Romania, drumurile 2×2 benzi:
    – nu au borne SOS, nici sanitare, ci… masini care circula pe banda de refugiu (o erezie, unica in Europa) si care pun in pericol vietile ocupantilor si pe cele ale utilizatorilor din trafic
    – ariile de oprire, sunt dotate de… toalete de santier pentru muncitori, numite pompos „ecologice”

    Sunt drumuri nationale de mare viteza, insa nicidecum autostrazi 🙁 Este extrem de usor sa se instaleze si conecteze bornele SOS si mai ales, toaletele. Chiar asa de greu este sa se instaleze apa curenta si fosa septica? Nu mai suntem in secolul XIX 🙁

    • AI PERFECTĂ DREPTATE !!
      O autostradă serioasă presupune spații de refugiu, parcări cu toalete, benzinării și bretele pentru schimbarea sensului de mers, în caz că te-ai încadrat greșit. La noi nu poate fi vorba despre așa ceva.
      Pe autostrada Turda-Cluj(Gilău) – de exemplu- pe toată distanța, NU EXISTĂ NIMIC din tot ce-am spus mai sus iar dacă ai intrat greșit PUR ȘI SIMPLU NU AI UNDR SĂ FACI STANGA-N’ PREJUR. Mergi până la Cluj (sau la Turda)adică 54 de km ca să ai de unde veni înapoi. Astea nu sunt autostrăzi !

  10. G4media, actualizati stirea va rog cu statusul lotului 2 al autostrazii Lugoj Deva, segmentul Margina-Holdea. Exista un constructor desemnat si un termen pentru lucrarile de 300 de milioane euro ramase? Multa lume crede ca se poate circula pe autostrada de la Sibiu la Timisoara dar este fals, cei 10 km ramasi neconstruiti reprezinta practic cel mai dificil segment al autostrazii unde lucrarile nici nu au inceput.

  11. Băi frate, nu mai numiți autostradă orice drum comunal cu 2 benzi pe sens. Ce se vede în poza aia este cel mult un drum de acces, o autostradă construită acum are 4 benzi pe sens, nu 2.

  12. La prima zapada o inchide.

  13. Pai daca oricum cinci ani de aici incolo, se va continua sa se circule peste dealurile acelea, ma intreb de ce dracu nu trag o asfaltare ca la carte pe portiune aceia? Este haosul din lume si uite, inca cinci ani de cosmar!!!

  14. Nu spune nimeni pana cand sunt restrictiile astea. Informatia asta mi se pare esentials dar nimeni nu spune modul in care vor disparea restrictiile astea si cand!

  15. Nimeni nu precizeaza cat va mai dura aceasta bataie de joc: autostrada construita pe banii romanilor si ai UE cu restrictii drastice de viteza si tonaj.. CAND VA FI GATA ACEST TRONSON SA POATA FI FOLOSIT LA NIVEL DE AUTOSTRADA???

  16. Deci ca sa inteleaga lumea …
    Te urci pe autostrada la Sibiu, te dai jos de pe ea dupa Deva si mergi in conditii de drum national, declarat european vreo 31 de km. Dupa care dupa Abucea te urci din nou pe ea si mergi 21km.
    Dupa care la Holdea te dai jos de pe ea si mergi pe un drum judetean, declarat initial national, iar apoi european inca vreo 18 km. Dupa care in sfarsit te urci din nou pe A1 si poti merge pana la Budapesta.

    Sa nu va inchipuiti ca aceasta sosea declarata autostrada A1 poate fi in fapt si autostrada. Refugiile sunt subdimensionate, parapetii cazuti, iar daca te apuca cacarea, char daca opresti la o asa-zisa statie de benzina, nu ai unde.

    Cei de la firma spaniola se plang ca li s-a reziliat contractul in conditiile in care au facut lucrarea apropape de 97% si li s-au dat banii de 94%. Dar nu vor sa spuna ca cei 97% au fost facuti prost si ca de aceea avem om sosea care nu poate fi incadrata ca autostrada.