G4Media.ro

Mega-licitație de 10 milioane de lei pentru mogulii TV pregătită de Rovana…

Mega-licitație de 10 milioane de lei pentru mogulii TV pregătită de Rovana Plumb cu fonduri europene

Ministerul Fondurilor Europene, condus de Rovana Plumb, organizează o licitație de 10,8 milioane de lei pentru o campanie de publicitate care să promoveze tocmai fondurile europene, potrivit anunțului publicat pe portalul de licitații electronice (SICAP). Cea mai mare parte a sumei este destinată realizării și difuzării de spoturi publicitare video la trei posturi TV de știri cu acoperire națională. În acest moment, televiziuni de știri sunt controlate de Dan Voiculescu (Antena 3), Sebastian Ghiță (România TV), Digi 24 (Zoltan Teszari), Cozmin Gușă (Realitatea TV) și Sorin Oancea (B1 TV), urmând ca din acestea să fie selectate trei.

Licitația lansată de ministerul Rovanei (cunoscută ca extrem de apropiată de Sebastian Ghiță) prevede o campanie de publicitate de un an, cu valoarea totală estimată de 10.820.221 lei, cu componenta TV, radio, online și outdoor, dar și un sondaj de opinie național. Sursa fondurilor este Programul Operational Asistenta Tehnica – POAT, adică fonduri UE.

Planul media pentru campanie de promovare pe TV va include un număr total de minim de 3360 de difuzări ale spoturilor publicitare, dintre care cel puțin jumătate în prime-time (intervalul de maximă audiență). Potrivit caietului de sarcini, posturile de televiziune selectate trebuie sa facă parte din societăți de presă distincte, iar difuzarea spoturilor se va face într-o perioadă de minim 20 săptămâni (maxim 5 luni).

Criteriile de atribuire sunt cel mai bun raport calitate – preț, componenta financiară contând pentru 40% din scorul final al fiecărei oferte, iar componenta tehnică – 60%.

Metoda de atribuire a contractului este licitația deschisă, iar termenul – limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 12 noiembrie 2018.

În ceea ce privește realizarea spoturilor publicitare, personajele vor fi actori sau personalități publice care nu au avut în ultimii 3 ani imaginea asociată vreunui partid politic sau vreunei campanii de publicitate politică.

În privința radiourilor, câștigătorul licitației trebuie să difuzeze 5 spoturi radio pe 2 posturi de radio naționale, într-o perioadă de minim 20 săptămâni (maxim 5 luni).

Ca o notă de culoare, Ministerul Fondurilor Europene vrea ca la conferința de promovare din proiect firma organizatoare să ”pavoazeze sala de conferință cu aranjamente florale realizate din plante naturale”.

Ministerul cere în contract și furnizarea de 5.400 de seturi de obiecte promoționale pentru ziariști și alte persoane interesate: pixuri cu stick de memorie încorporat, suport de memorie electronică externă cu capacitate de 64 GB, agende cu elastic.

Sursa foto: Pagina de Facebook personală Rovana Plumb

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

10 comentarii

  1. Pacat ca nu se poate lasa si cu studii de prefezabilitate si fezabilitate !!! :)))))

  2. S-au prins ca romanii pot fi scuipati direct in ochi zilnic! „Nu atragem fonduri europene, dar facem misto de voi ca sa vedeti cat suntem de ipocriti si cum nu ne puteti face nimic!”
    Criminalii dracului, in loc sa-si plateasca datoriile la spitalele din Belgia, Austria, Israel, Olanda si pe unde or mai fi fost tratati victemele de la Colectiv. Niste odiosi mizerabili!

  3. Echipa cariatului Livache baga tare inainte de CEX. Adio P$D, partidul slugilor debile :))

  4. Priviti doar cum arata aceste femei, gratioase ca niste dulapuri, descendente directe din Ana Pauker, vai de tara asta.

  5. D- na ministru pare ca spune ” de la mine pentru Caval un contract cu min.invatamantului „

  6. Dacă va pricepeati puțin sau citiți niște regulamente, aflați ca aceasta parte de publicitate este obligatorie, nu la mâna unui ministru sau altul… Pe orice axa și tip de proiect… Da asta e, politica bate profesionalismul….

  7. Televiziunile de ştiri fac mai mult campanie electorală permanentă, ceea ce se poate combate legiferând obligaţii privind Luminarea Poporului. De pildă, 10% reportaj, 30% documentar despre cum progresează alţii, 10% telejurnal occidental tradus. Plus corespondenţi în capitalele care contează.